V
vierailija
Vieras
#4452.2 ylh En-... (5) ....... (7) .. (2) .... (4) .. (2)
Jos tätä kautta pääsisi pens - 11 sekä 16 etsimään kun ei ole vinkki kyselyyn vastattu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
#4452.2 ylh En-... (5) ....... (7) .. (2) .... (4) .. (2)
Jos tätä kautta pääsisi pens - 11 sekä 16 etsimään kun ei ole vinkki kyselyyn vastattu
2.2 ylh En-... (5) ....... (7) .. (2) .... (4) .. (2)
3.2 pääsanasta 6 6 11 ja 9 5 sekä yläraja 6 10 2
löytyisikö keltään näihin apua
Van-8 : ei pilalla5.2 ylh Van-8
alhaalla Toi-8
Van-8 : ei pilalla
Toi-8 : laulu
Yläpuolen vastasana varmaan auttaisi mutta tämä vinkki ei nyt minulla raksuta. Saisko toisen vinkinVan-8 : ei pilalla
Yläpuolen vastasana varmaan auttaisi mutta tämä vinkki ei nyt minulla raksuta. Saisko toisen vinkin
Van-8 : ei pilalla
Toi-8 : laulu -> rautalankaa kiitos
Kiitoksia. ( lmielestäni kyllä selannut useammin ketjun läpi mutta....)ei auta vastasana kun jatkot on poimittu sieltä täältä siitä Der wikisivusta. Muistaakseni tämä on vinkattu jo ihan suoraan aiemminkin eli säilynyt
5.2 Van 8 : Siis ei pilaantunut (tai tuhoutunut) sanalle synonyymi.5.2 ylh Van-8
alhaalla Toi-8
5.2. Peruuta takaisin He-sanaan ja sen wikistä ajankohta.1.1 kir pal 9 7 8 7 ja 5 9
2.2 ylhäällä ke 5 8
3.2 ylhäällä anna puu 6 10 2
4.2 pääsanan päällä 10 5 - 3 10
5.2 pääsanan alla turk ka 12
5.2. Peruuta takaisin He-sanaan ja sen wikistä ajankohta. Kiitos tästä.
4.2 Sain just ruudun auki alhaalta ja nämä ei taida lähteä pääsanasta.
5.2. Peruuta takaisin He-sanaan ja sen wikistä ajankohta.
5.2. Peruuta takaisin He-sanaan ja sen wikistä ajankohta.
5.2 Van 8 : Siis ei pilaantunut (tai tuhoutunut) sanalle synonyymi.
Alhaalla Toi-8. Siis laulu(i)ssa esiintynyt henkilö eräältä hiljattain edesmenneeltä taiteilijalta. Onko kyseessä Heikki Silvennoinen? Vähän paksumpaa rautalankaa toiveissa.
4.1 keskellä ylhäällä rom. ja ju. 7 ja 9-10
5.1. oikealla rau. 6-7 ja 9-9
Ei ole, valitettavasti. Hallitsijoita minäkin olen pyöritellyt.Onko sulla siitä samasta lähtevää 8 6 1? Mulla fiilis, että se on joku kuningas tai ruhtinas, mutta eipä tunnu niillä löytyvän sopivaa.
Liitty siis 5.2. Toi-8Ei, vaan eräs kansantaiteilija, Etsitty nimi löytyy etunimen wikistä sekä todellisista, että kuvittellisista henkilöistä. Tämä myös vikiksi jatkoon.
Tänkjuu. Eli kiitos.Ei, vaan eräs kansantaiteilija, Etsitty nimi löytyy etunimen wikistä sekä todellisista, että kuvittellisista henkilöistä. Tämä myös vikiksi jatkoon.