V
vierailija
Vieras
Puuttuu ki ym 10Pääsin 2.2. ruutuun ylhäältä 1.2. Opettaja-ruudusta alarajasana En... (jatko siellä 5 7 2 4 2 tosin ei ole auennut)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Puuttuu ki ym 10Pääsin 2.2. ruutuun ylhäältä 1.2. Opettaja-ruudusta alarajasana En... (jatko siellä 5 7 2 4 2 tosin ei ole auennut)
Liittyy siihen elokuvarooliin (ja oliko taas oudostir rakennettu yhteys...)1.3 oikea reuna keskellä char he 11
Mikä se ki ym 10 on? Se on mulla ainoa puuttuva sana koko ruudussa, mutta vinkkejä en muista tähän nähneeni, enkä ole onnistunut löytämään oikeaa sanaa.Pääsin 2.2. ruutuun ylhäältä 1.2. Opettaja-ruudusta alarajasana En... (jatko siellä 5 7 2 4 2 tosin ei ole auennut)
Sanon suoraan: uskomuksetMikä se ki ym 10 on? Se on mulla ainoa puuttuva sana koko ruudussa, mutta vinkkejä en muista tähän nähneeni, enkä ole onnistunut löytämään oikeaa sanaa.
Mikä se ki ym 10 on? Se on mulla ainoa puuttuva sana koko ruudussa, mutta vinkkejä en muista tähän nähneeni, enkä ole onnistunut löytämään oikeaa sanaa.
No sillä, että kun sen keksii, niin siitä aukeaa uusia sanoja, joista sitten tulee vastaan se rajasana jolla pääsee seuraavaan ruutuun.Miten tuosta ruudusta voi päästä 2.2 jos täm on ainoa puuttuva sana?
Tuossa vinkkejä noihin.3.3
oikealla alhaalla kum 6 & Parmas
4.1
vasemmalla alhaalla yht 5,4,4 ei ollut siltä muita
1.3
oikealla alhaalla mipäos 6,9,6 aiemmin vinkkasin eniten niitä pystejä pokannut
Olisko kellään antaa näihin vinkkiä?
naisveliJos yksi ruutu vihreäksi:
2.3. Ylhäältä rajasanasta suoraan alas na 5
Jos yksi ruutu vihreäksi:
2.3. Ylhäältä rajasanasta suoraan alas na 5 - ei veli vaan s....
1.1 ruutuun kaipailen paljon apuja.
Pääsanasta ylös 16 5?
Ki 7 13?
Ki 5 6?
Ki pa 9 7 8 9 ?
Ki pa 5 9?
Ru pa 14 13?
Sulla on varmaan ylhäältä lähtevä en 5 7 2 4 2?1.2. Vasemmalla uskom. 8-8-12-6?
Mistä kaupungista + nenSamat puutteet valitettavasti. Lisäksi ylhäällä rajasana A. F. 14?
ke en ja ve oySulla on varmaan ylhäältä lähtevä en 5 7 2 4 2?
ja jos keksit tuohon jatkon ke 5 8, niin kerro, Ruutu siis 2.2.Sulla on varmaan ylhäältä lähtevä en 5 7 2 4 2?
Puhuttu. Suomessakin näitä on kolme virallista.Onko joku päässyt jo ruutuun 4.2? Mulla puuttuu ruudusta 5.2 yläreunan rajasana Tek 5. Ja sillä pääsis tohon ruutuun.
Sulla on varmaan ylhäältä lähtevä en 5 7 2 4 2? Ai ruudussa 1.2? Ei kyllä osu ainakaan silmiin