V
vierailija
Vieras
Kiitos!2.1.
9 on googlesta löytyi KarhuApteekin tuote S…….d
Enää uupuu yksi sana eli terveysjuoma 5+10
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos!2.1.
käs tehLöytyisikö apua 1.2 kohtaan Kon 10 oikealle?
KIITOS!!! vielä kun selviäis tuo Ter Ju 5 10!2.1.
Lö1.2 ruudusta puutuu 2 sanaa
ylhäällä kuu.. alas 8 ja terv,,,juo.. 5/10 jos näihin sais apuja niin pääsis kätkön etsintään.
Kuu.. alas oli vihje ,että kahvimerkki ,mut ei löydy. saisko vaikka alkukirjaimen
Joo, helppo. Luulen, että sullakin onkeittiössä. Jos tarkoitat oikealleSelasin ketjua, en löytänyt:
1.2. kylmä vasemmalle 9
(Joku helppo, kun kukaan ei oo vissiin kysynyt)
Selasin ketjua, en löytänyt:
1.2. kylmä vasemmalle 9, vasemmalle ei ole 9, mutta oikealle 9 on se, missä kylmiä säilytetään.
(Joku helppo, kun kukaan ei oo vissiin kysynyt)
Kiitos sinulle. Viellä kun tuon 5/10 terv...juo... saisi
Mulla puuttuu tuo sama ja lisäksi siitä s....d oikealle 15. En keksi siihen mitään....Muuten minullakin valmisKiitos sinulle. Viellä kun tuon 5/10 terv...juo... saisi
Vastaan itselleni. Vinkkinä että viivat menee miten sattuu vinksin vonksin vaikka voisi nuo piirtää laatikoiden ohikin.2.2 ylh TervJuom-6 joku jo kysyi mutta en huomannut vinkkiä.
Rav...val....Mulla puuttuu tuo sama ja lisäksi siitä s....d oikealle 15. En keksi siihen mitään....Muuten minullakin valmis
Kiitos, jotain tuommoisia kokeilinkin mutta enpä näköjään aivan oikeaa muotoa.Rav...val....
Tuo kuu 8 on ruotsalainen kahvimerkki alkaa Lö ja tuo 5/10 puuttuu minultakin.1.2 ruudusta puutuu 2 sanaa
ylhäällä kuu.. alas 8 ja terv,,,juo.. 5/10 jos näihin sais apuja niin pääsis kätkön etsintään.
Kuu.. alas oli vihje ,että kahvimerkki ,mut ei löydy. saisko vaikka alkukirjaimen
5/10 salus floravitalTuo kuu 8 on ruotsalainen kahvimerkki alkaa Lö ja tuo 5/10 puuttuu minultakin.
1.1 Tavar 7 Joulutähti sanan vieressä vasemmalla, Keijo Leppänen tunnetaan tästä "tavarasta"
1.2 5 + 10 sanasta kuus, tähän ei varmaan kukaan rellun tekijää lukuun ottamatta osaa vastata
Näihin rautalankaa
5/10 salus floravital
KIITOS rellu valmis
Suuret kiitokset! En olis ikinä itse keksinyt tuota.5/10 salus floravital
googlaa se pissa, se on jotain ihan muuta... ja isolla PeelläNaudanpihvi aukesi mutta ei tuo pissa 4 + 9