vierailija
No ratkesihan sekin sitten kun jaksoi miettiä. Kiitos vain laatijalle, oli siinä pohtimista.Kun kysyin niin sitten nuo ratkesi, paitsi tuo
2,1 Tal - Sei 5
No ratkesihan sekin sitten kun jaksoi miettiä. Kiitos vain laatijalle, oli siinä pohtimista.Kun kysyin niin sitten nuo ratkesi, paitsi tuo
2,1 Tal - Sei 5
Vetypommin jälkiseuraamuksiaOlipa kiva päästä pitkästä aikaa ratkomaan rellua. Kiitokset vaan lampulle. Ihan ilman apua en tätäkään tosin saa valmiiksi.
Eli vinkkiä ruutuun 2,2:
Oikea ylänurkka ta... - no... 9 tai sen yläpuolella oleva 10
oisko sulla, mitä kysyin ed. Viestissä?1.1
Pääsana koilinen 11 - vastasanan kautta, alkaa ih
vank alas 5 - nilkassa
1.2
aku 14 - se mitä luetaan
madon alas 7 5 - kirjailija
1.3
hur ylös 6 7
punai 8 9 - biisi
2.1
kapu 8 6 8 - romaanihenkilö
ahab 5 4
2.2
jaakko ylös 6 8 - säveltäjä
hallow ylös 5 9
2.3
pääsana luode 7 10 - kirjailija
nors 6 6 - n:n stereotyyppinen ominaisuus; kirja
Jotain olen löytänyt itse. Edelleen puuttuuLisää jumeja:
2.1 kap 9 vas. Ja/tai sen allaolevat
2.2 Re - Po 11 ja sen jatko oik 7
Jotain olen löytänyt itse. Edelleen puuttuu
1.2. vas alanurkka ny - ko 10 Googlaa molemmat sanat, on heti ainakin opetusvideon otsikossa
1.3 Thr 7+5 ja sen jatko 10 yhdistyy Lei Biisissä puhuva.
2.1 vas reuna, alhaalta lukien 4.-6. Sanat en pääse kiinni mitä haet, mulla on siellä itsellänikin tyhjää, ehkä siksi
kar 8 - 10 - 9 kap
Muissa voin auttaa.
Pari sanaa puuttuu
1.3. vasen reuna vii 9 ja ruo 11 (siinä välissä on varmaan sana)
1.3 keskeltä Lon suoraan vasemmalle 6,3 - aloita tästä, karkki, sillä saanet nuo ylläolevat.
2.1 vasen alareuna, kar ylöspäin päällekkäin kolme sanaa 8-10-9-päättyy kap
Nämä mullakin puuttuu. Viitsitkö vinkata, jos keksit, jollei joku muu ehdi ensin.
kiitos, sain valmiiksi. Ylimpään tulee kap ”työpaikka”, joka liittyy tuohon minkä vinkkasit. Siihen väliin sitten yleissana.Kiitti, eka ruutu tuli tosiaan täyteen, nyt miettimään sit vaan tota toista. Vinkkaan jos keksin.
Siihen alimpaan tuli yleissana, kar wikin alareunasta luokka
Nyt tarvii tähän rautalankamallia, kun ei hoksaa, niin ei hoksaa.Vetypommin jälkiseuraamuksia
Nyt tarvii tähän rautalankamallia, kun ei hoksaa, niin ei hoksaa.
ruutu 2,2:
Oikea ylänurkka ta... - no... - tu....9 tällainen pommikin on olemassa ei atomipom vaan xxxxxpommi, siitä alkuosa ja loppuun vuodenaika joka sulla jo onkin
voisiko joku auttaa:
adam-ruutu
pääsana 11 (rautalankaa)
susi 9 tapetaan hopealuodilla
dick-ruutu
pohja 9
auto 10 Mikä tuo auto on?
kameli 9 monta kamelia ajajineen vie lastia paikasta A paikkaan B
aavikko 6
jack-ruutu
pääsana-mies 5 korttipakan yksi kuvakortti
paha-hirviö 5 taru sormusten herrasta sarumanin luomus
tim-ruutu
pääsana oikealle 8 (rautalankaa)
jees 7
Nimi, josta Ben on lyhennetty. Ei tietoa, mitä tekemistä sillä on äänitekniikan kanssa.2.3
pääsana 8 (laittakaa nyt vaikka ratakiskolla tämä äänitekniikan ihme , ei tartu muuten )
2.3 on tim aloitussana siitä 8 väliviivallinenNimi, josta Ben on lyhennetty. Ei tietoa, mitä tekemistä sillä on äänitekniikan kanssa.
loppu on myös kitaraefekti, aikakauslehti ja sarjakuvahahmo2.3 on tim aloitussana siitä 8 väliviivallinen