ReimaTecistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ne ReimaTecit menee vielä talvellakin? Siis kunhan laittaa villavaatetta puvun alle?

Meillä on aina ollut erikseen talvihaalarit ja vk-haalarit.

Mä kyllä tiedän, että karvaat hikoilujat käyttää kuoriasuja pakkasella välikerroksen kanssa. Mutta itselle ajatuskin mennä ohuella kuorella vaikka viime talven pakkasiin puistatuttaa. Villaa mä tonne itselleni topan (tai oikeastaan untuvan) alle pistin. En mä halua juosta siellä, että vähemmällä vaatteella olisi lämmin. Ja sama koskee lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja miukumauku:
Alkuperäinen kirjoittaja MarieC.:
Kaksi pukua tarvii. Toinen kuivumassa, on sitten mistä laittaa päälle kun/jos ulos menoa. MItäs välikausiasun alle? Kumpi on lämpimämpi villapuku tai fleece?

Hoitoon vein jo villapuvun ja kotiin ajattelin ostaa fleecepuvun.

Mä olen suosinut fleeceä, koska sitä voi käyttää loppukesästä/alkukesästä, kun on kuivaa, mutta viileämpää. Ja sama puku menee sitten haalareiden alle talvellakin.
Tiesitkö muuten, että Reiman haalareihin kun ostaa Reiman fleece-/villa-asun, sen saa asujen neppareilla kiinni haalarin vastakappale-neppareihin. Eli ei tarvi pukea lapselle kuin 1 haalari, kun väliasu on jo kiinni itse haalarissa!

Joo tiesin, todella hyvä systeemi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja leena:
Alkuperäinen kirjoittaja reimax3:
reimatecit riittää ja vaikka toppatakki

Niin ne ReimaTecit menee vielä talvellakin? Siis kunhan laittaa villavaatetta puvun alle?

Menee pikkupakkasilla, mutta kyllä 10 asteen pakkasilla jo tarvii toppasen reima-tecin ;)

Joo, niin ajattelinkin, talvihaalari odotteleekin jo tuolla kaapissa ja sekin on vedenkestävä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja leena:
Alkuperäinen kirjoittaja reimax3:
reimatecit riittää ja vaikka toppatakki

Menee pikkupakkasilla, mutta kyllä 10 asteen pakkasilla jo tarvii toppasen reima-tecin ;)

Joo, niin ajattelinkin, talvihaalari odotteleekin jo tuolla kaapissa ja sekin on vedenkestävä. :)

minkänäkösiä haalareita sulla on? ite pitäis hankkia kans, mutta ei vielä tiedä, ostaisko jotain vanhempaa mallia vai uusia, riippuu väreistä ;)

Lämmin ja sadesää on pukeutumisen kannalta hankalin. Mielestäni Reimatec hiostaa vähemmän kuin tavallinen sadetakki. Meillä on vk-haalari, vk takki ja henkselihousut, toppahaalari ja villahaalari. Näistä on aina joku sopiva asuyhdistelmä löytynyt. Reiman villahaalari on huippu: ohut ja konepestävä, lämmin, ei hiosta. Pidentää vk-haalarin käyttöaikaa ja kovilla pakkasilla toppahaalarin kanssa myös hyvä.

Yhteistyössä