Miten olkaimeton hääpuku pysyy päällä? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "morsio"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"morsio"

Vieras
Löysin unelmieni puvun ja saisin sen edullisesti koska vetoketju pitää vaihtaa. Puvussa on sisäänrakennetut "kupit" jotka ovat minulle hieman liian suuret (kolmen lapsen pienentämät rinnat kun on). Lisäksi pelottaa pysyykö puku päällä vai valahtaako!

Itse puku on kuitenkin niin ihana että muokkaisin sen mieluusti omaan vartalooni sopivammaksi. Pystyykö ompelija poistamaan kupit ja ompelemaan vaikka jonkun silikooninauhan tuohon yläreunaan? Millaiset rintaliivit pitäisi olla olkaimettomassa puvussa?

Mietin ostanko pukua ollenkaan... Mutta se olisi oikeasti juuri SE minun pukuni! Uskallanko ottaa riskin?

mulla oli olkaimeton ja ei tullut mieleenkään, että se olisi valahtanut :O mulla on a-kuppi ja oli ihan olkaimettomat liivit alla. Ompelija sovituksen yhteydessä laitteli nuppineuloja ja ompeli puvusta minulle sopivan (ja ihan vuokrapuku oli). Kyllä ne ompeljat saa ihmeitä aikaan, kannattaa sitä ainakin kysyä.

mulla oli olkaimeton ja ei tullut mieleenkään, että se olisi valahtanut :O mulla on a-kuppi ja oli ihan olkaimettomat liivit alla. Ompelija sovituksen yhteydessä laitteli nuppineuloja ja ompeli puvusta minulle sopivan (ja ihan vuokrapuku oli). Kyllä ne ompeljat saa ihmeitä aikaan, kannattaa sitä ainakin kysyä.

Ehkä se valahtamisen pelko tulikin juuri siitä ettei puku ihan istunut minulle siitä yläosasta. Pitäisi siis ottaa riski ja ostaa puku ja kiikuttaa samalla reissulla ompelijalle! :D

Kai niissä puvuissa on yleensä sivuissa sellaiset "luut" joiden avulla puvun yläosa pysyy ns. pystyssä. Ja pitää olla aika tyköistuva malli. En ole kyllä koskaan nähnyt että kenelläkään olisi puku valahtanut.

Yhteistyössä