Reimatecin koko-ongelma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riikka

Vieras
Pojalla nyt käytössä 80cm vaatteet, syksyllä varmaan jo 86cm. Talveksi haalaria mietin, niin minkähän kokoinen reimatec olisi ok? Toiset sanoo että 74cm toiset taas 86cm, baby mallista kyse....

No ei ainakaan se 74 cm. Kyllä mä 86-senttisen ottaisin.

Mun tyttö on 113 cm pitkä ja 110 cm Reimatecin haalari menee just ja just päälle, 116 on sopiva. Ei ne NIIN isoja ole :)

Alkuperäinen kirjoittaja riikka:
Pojalla nyt käytössä 80cm vaatteet, syksyllä varmaan jo 86cm. Talveksi haalaria mietin, niin minkähän kokoinen reimatec olisi ok? Toiset sanoo että 74cm toiset taas 86cm, baby mallista kyse....

Miten ihmeessä sä pienemmän koon valkkaisit (74 siis)? 86 nyt ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja riikka:

Miten ihmeessä sä pienemmän koon valkkaisit (74 siis)? 86 nyt ainakin.

Kaikki hokee että ne koot on valtavan suuria... Yksi kaveri kertoi että heillä talven 86cm vaatteet käytössä ja 74cm reimatec baby-haalari vielä reilu... Meillä oli viime talvena 74cm Lennen haalari, mikä mun mielestä vastas hyvin kokoaan. Eli nyt jo aika nafti kun 74cm muut vaatteet pieniä... Mulla ei mitään kokemusta näistä reimateceistä, nyt vaan olisi pari edullista tarjolla käytettynä...

Meillä oli pojalla Reiman (ei tecci :saint: ) vk-babyhaalari viime syksynä. Koko 74. Ei toivoakaan että olisi mahtunut enää tänä keväänä, poika käyttää 80-ja 86-senttisiä vaatteita.
10kg/n.80cm

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
samankokoinen, 86 ostettu ja osin jo käytössäkin. Reilusti on varaa kasvaa, hukkuisi kokoon 92.

Meillä oli 1-veellä 92cm reimatec vuosi sitten, kyllä sieltä poika löytyi helposti. Pituutta pojalla oli sillon 81cm.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Meillä oli pojalla Reiman (ei tecci :saint: ) vk-babyhaalari viime syksynä. Koko 74. Ei toivoakaan että olisi mahtunut enää tänä keväänä, poika käyttää 80-ja 86-senttisiä vaatteita.

taas käyttää 86 vaatteita ja nukkuu nytkin vaunuissa 74 vk Reima päällä. On ne lapset nin eri mallisia.

koko talven reimatecin baby haalari 86 ja nyt käytetään housuissa 86-92 kokoa ja puseroissa myös. Kevätpuvut ovat takki ja housut ja kokoa 86 joten ostin talvipuvun baby mallista 92 . Poikamme täyttää syksyllä kaksi, mut ihan tarkkoja pituusmittoja ei ole tiedossa nyt tähän hetkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onkohan sillä eroa onko babymalli vai se vyötärömalli??

On sillä kai hieman.
Mä suosin babymallia jopa 3 ikävuoteen asti. Sen kanssa on kivempaa liikkua, ja alle mahtuu enemmän vaatetta (ja vaippaikäisellä vaippa).

Yhteistyössä