? ?? Vieras 06.07.2010 #1 http://www.reima.fi/fi/mallisto/vanna/ Onko tämä nyt talvihaalari vai välikausihaalari?
V vieras Vieras 06.07.2010 #5 välikausihaalari,kun siellä lukee että nepparit erilliseen fleece tai villapuku kiinnitykseen.toppapuvuissa ei ole tuota ominaisuutta
välikausihaalari,kun siellä lukee että nepparit erilliseen fleece tai villapuku kiinnitykseen.toppapuvuissa ei ole tuota ominaisuutta