ihana! nimenomaan siksi että ei oo liian räikee tai mitää ihmeellisiä kuvioita tai kovaa sävyä, mitä nyt valitettavasti näkee kaupoissa : kova lila, kova vihree ja oranssi=(
Ja karvareuna on ihana! ja noi kaikki muutki mallit toisessa linkissä, ihanan pelkistettyjä väreiltä, kyl kelpais
Ja karvareuna on ihana! ja noi kaikki muutki mallit toisessa linkissä, ihanan pelkistettyjä väreiltä, kyl kelpais