Onko tämä haalari liian ankea?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja s
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihana! nimenomaan siksi että ei oo liian räikee tai mitää ihmeellisiä kuvioita tai kovaa sävyä, mitä nyt valitettavasti näkee kaupoissa : kova lila, kova vihree ja oranssi=(
Ja karvareuna on ihana! ja noi kaikki muutki mallit toisessa linkissä, ihanan pelkistettyjä väreiltä, kyl kelpais
 
Minä tykkään kovasti tuosta ensimmäisen linkin puvusta. Minua ärsyttää nämä kaupoista löytyvät mallit jotka ovat kaikki joko hempeän vaaleanpunaista tai sitten ihmeellisiä värisotkuja kuvioineen. Minua ei tuo karvakaan häiritse yhtään ja malli oli puolitoistavuotiaalle just hyvä.
 

Yhteistyössä