S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no sori, mut on mun mielestä ihan hirvee....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole ankea, mutta karva hupussa on kaamee.
Alkuperäinen kirjoittaja Jeps:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no sori, mut on mun mielestä ihan hirvee....
Tätäkö ap kysyi? Kyse oli vaan siitä, että onko se ankea. Ja sitähän se ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Lania:Aivan ihana, tosi ihana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Entäs näistä oranssi tai violetti? http://www.reima.fi/fi/mallisto/austin/colour/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Entäs näistä oranssi tai violetti? http://www.reima.fi/fi/mallisto/austin/colour/
violetti ei kolahda, oranssi paljo parempiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Entäs näistä oranssi tai violetti? http://www.reima.fi/fi/mallisto/austin/colour/
oranssi on namu ja pirteä ja tuo malli on kivempi kuin eka!! =)