Reimalla harvinaisen vastenmielinen talvihaalari vauvoille

• Viestiketjun aloittaja "Irina"
  • Ensimmäinen viesti
"Irina"
Kävin eilen kaupoilla tarkoituksena ostaa siskon vastasyntyneelle pojalle talvihaalari. Tytöille oli pinkki kiiltävä ja pojille musta kiiltävä. Siis se poikien haalari näytti mustalta jätesäkiltä. Kukahan tuollaisen ällötyksen on suunnitellut.

Joo ei niitä tärkeimpiä aloituksia, mutta oli pakko avautua....

Ap.
Pakko laittaa vielä linkki tähän:

http://www.reimashop.fi/Kategoriat/Reima/Ulkovaatteet/Haalarit/Haalarit/Haalarit-Arcade/p/510067-999

Itseasiassa tämä oli luonnossa vielä vastenmielisemmän näköinen eli oli kaupassa laitettu siihenpussi malliin ja tosiaan ihan jätesäkki.

• Tykkää
Reactions: Miuku...
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27153831]Reiman viime talven kuosit olivat ihan yhtä rumia. Siirryin toisen merkin suosijaksi.[/QUOTE]

Reiman kuosit ovat AINA olleet rumia, ei vaan viime vuonna.
Ainoa onnistunut haalari on parinvuoden takainen yksivärinen haalari.
Kaikki muut kuosit ovat he sössineet.

"Hermes"
Miks ihmeessä vauvojen pukujen on oltava jotain pinkkejä tai nallekuosisia. Tuohon mustaan kun lisää värikkäät asusteet, myssyn ja sukat jne niin mitä vikaa? Sopii pienille tai isoille. Musta on yhtä hyvä väri kuin mikä tahansa muu. Olen varmaan outo. Lapsillekin opetetaan liian herkästi, että hyi..ei mustalla värillä voi maalata, sehän on paha väri/ ei väri ollenkaan..

"..."
Mun mielestä taas toi musta on tosi tyylikäs. Makunsa kullakin. Laittaisin sen kanssa värikkäät yksiväriset asusteet, esim. punaisen pipon, vihreät hanskat, keltaisen kaulahuivin. Sopisi tytölle tai pojalle. Helsingissä on muutenkin aikuismaisemmin puettuja lapsia kuin muualla Suomessa, joten AP ei taida olla pääkaupunkiseudulta. (En itsekään asu Helsingissä enää mutta huomaan hesalaislasten tyylikkyyden joka kerta siellä kädessä.)

A.p.
[QUOTE="...";27153981]Mun mielestä taas toi musta on tosi tyylikäs. Makunsa kullakin. Laittaisin sen kanssa värikkäät yksiväriset asusteet, esim. punaisen pipon, vihreät hanskat, keltaisen kaulahuivin. Sopisi tytölle tai pojalle. Helsingissä on muutenkin aikuismaisemmin puettuja lapsia kuin muualla Suomessa, joten AP ei taida olla pääkaupunkiseudulta. (En itsekään asu Helsingissä enää mutta huomaan hesalaislasten tyylikkyyden joka kerta siellä kädessä.)[/QUOTE]

Asutaan kantakaupungissa, mutta ei täällä kyllä ne tyylikkäät lapset mitään reimoja käytä. Tai toki riippuu siitä, mitä pitää tyylikkäänä.

Tykkäsin myös viimevuotisesta Henki- haalarista, joka siis oli samanlainen mutta suorilla tikkauksilla. Eipä tuokaan pahalta näytä. Mielummin tuollaisen pukisin vauvalleni kuin jonkun haalean kalsarinsinisen/-punaisen nallekammotuksen hörhelöineen.

"susu"
mulla oli lapsena kanssa musta haalari sellanen hitti tuote kuin easybeasy.Takana oli punainen tasku keskellä selkää.Se oli käännettävä haalari toiselta puolelta se oli punainen ja musta tasku :)

Ken guru
[QUOTE="susu";27154055]mulla oli lapsena kanssa musta haalari sellanen hitti tuote kuin easybeasy.Takana oli punainen tasku keskellä selkää.Se oli käännettävä haalari toiselta puolelta se oli punainen ja musta tasku :)[/QUOTE]

Joo, makuja on tosiaan monia...

Yhteistyössä