Olen varmaan jotenkin outo, mutta en yleensä saa ollenkaan kiinni näistä "voi ihqua kuinka ihana mekko" ja "hyi miten ruma" -kommenteista noin niinkun ylipäänsä. Mulle tärkeää lasten vaatteissa on käytännöllisyys, mukavuus ja järkevyys kaikin puolin. Just me&i kutsuilla kaverit ihasteli ja maksoi itsensä kipeiksi. Mun mielestä ne vaatteet oli ihan kivoja. Joistain en erityisemmin tykännyt, mutta suurin osa aika neutraaleja. Jatkuvasti samat tyypit muutenkin puhuvat lastensa vaatteista. Hyvin harvoin itseltäni tulee suurta reaktiota suuntaan tai toiseen. Nytkin avasin tän aloituksen mielenkiinnolla, "kuinka hirveä se mahtaakaan olla" -tyylillä. Mutta blaah, ihan ok mun mielestä.
Jos lapsi ei vielä itse välitä, millaiset vaatteet hänellä on (kunhan on mukavat), niin miksi se on äideille niin älyttömän tärkeää, miten pilttinsä pukee? Kyllä minäkin oman lapseni puen mielestäni ihan perusnätisti ja siisteihin vaatteisiin, mutta ei se ulkonäkö ja varsinkaan merkki (pätemistarkoituksessa) paljon merkkaa. Jos auto on miehen munan jatke, niin onko lasten vaatteet äitien...ööö...en tiedä minkä, mutta jonkun jatke
Sori, ot.