Reima Peuhari

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saraldo

Vieras
Löysin nyt sitten rikkoutuneen Remun tilalle kirpparilta Reima Peuhari haalarin :) . Vaikuttaa olevan aika kestävää kangasta, mutta mitä kokemuksia teillä on? Vedenpitävä se ei taida olla, eihän?
 
Meillä on esikoisella kerhohaalarina sellainen, eikä tänä talvena ole ainakaan kertaakaan kastunut vaatteet sen läpi. (on siis meilläkin käytetty, kaverin lapsen vanha ).
Ihan perushyvä haalari se on!
 

Yhteistyössä