M
"Minni"
Vieras
Asumme ulkomailla, sellaisessa maassa, jossa valkoima lasten ulkovaatteissa on tosi huono, joten pyysimme tuttaviamme tuomaan Suomesta pojalle haalarin syksyä varten, mutta sitten iskikin pulma kun he kysyivät vaihtoehdoista... Siis mitä merkkiä suosittelisitte? Täällä syksy on sateinen mutta ei kovinkaan kylmä, joten mikä olisi juuri kävelemään oppineelle lapselle oiva haalari; Reima, Remu, Travalle, Lassie, Ticket to Heaven ja mitä niitä nyt olikaan...? Kiitos!