Reilu 2 kuukautta sitten tehty alkionsiirto ja nyt...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitähäh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitähäh

Vieras
5 päiväinen alkio siirretiin, 15 ja 17 päivää siirrosta testit näytti negaa.
Menkat tuli ja meni,tosin hieman niukempana,mutta oikeina menkkoina.
Nyt pari päivää alavatsa ollu oudon kipee ja tänää sit tuli kipeemmäksi ja oli todi oaha olo.
Mies jo eilen sanoi että voisitko silti olla raskaana vaikka testi negaa näyttikin että tee testi uudestaan. Sanoin,et ei ole mahdollista,mut tänään kuitenkin ajattelin ei kai se haittaakkaan jos testin teen. Ja äsken sen tein.

Mitä helvettiä,tuo testi on positiivinen
En voi käsitää. En oikein usko tähän.

Meillä ei ole mitään mahdollisuutta aikaan saada raskautta luomusti.

Miten ihmeessä näin voi käydä. Oon ihan puulla päähän lyöty

Ei tehty verestä,mut ei voi ymmärtää,et miten testi ei näyttänyt ku kuitenkin kyse blastoalkiosta ja menkat tässä välissä.

Voisiko tuo tänään tehty näyttää kuitenkin väärän plussan?

Nii,mä taas olen kuullut niistä vääristä plussista,mut mitä ne sit on,en tiedä.

Jos tämä olisi luomuplussa niin en uskoisi täs maailmaa enää mihinkää.

Meille molemmille on tehty sterilisaatio n 10v sitten.
Mies joskus ekassa liitossaan ja mulle tehty viallisten munasolujen,mitä muutenkin vähän, takia.

on täysin mahdollista ettei testi näytä plussaa viel 10 päivää siirron jälkeen. sen kestää kuitenkin viel kiinnittyä ja sit tarvitaan hormonia tarpeeksi että edes näkyy. menkat voi tulla vaikka raskaana oliskin. varsinkin niukat. joten. ONNEA!
itse olen tehnyt raskaustestejä varmaan sata. ja vain yksi plussa joukossa. ei haamuja ei vääriä negoja ei vääriä plussia.

Ei hitto, ei mene purkkiin tää ollenkaan
Kiitos onniteluista
Oikeesti jos tää on totta niin voiko parempaa joululahjaa saada tässä viheessa.
Voi äly sentää,nyt mä itkee tihrustan täällä

Mun on mentävä ultraa ja tsekattava tilanne.

Mä lopetin lääkkeetkin heti negatestin jälkee. Sitkee sissi jos siel kasvaa tohottaa

Nyt jännittää

Kyllä blastoista pitää näkyä plussa jo yli 2 viikkoa siirrosta. Toki on sitten niitä Porvoon blastoja sekä IRL-yksi tapaus viidestäsadasta, joilla plussa ei muka näkyisi 2,5 viikkoa BLASTON siirron jälkeen edes haaleimpana haamusena..

Näin vain oli,että ei näyttänyt testi yhtikäs mitää edes haaleampaa haamua.
Mä olen tosi onnellinen,että tässä kävi näin sanoo jotkut tilastot mitä tahansa,

Yhteistyössä