Okei.
Kävin siis reiki-hoidossa. Kokemus oli... työläs. En ole tottunut olemaan vastaanottavana osapuolena ja tein itse suurimman osan "työstä". Hoitoa antanut henkilökin huomasi sen.
Mutta rentouttava ja voimauttava kokemus, olin takuulla 2 metriä pitempi ja saman verran leveämpi hoidosta lähtiessäni
Äijä ihmetteli sitä, että käteni ovat lämpimät, olen rauhallinen ja puhun pehmeämmin, kuitenkin olen hyvin valpas ja rento samaan aikaan.
En kokenut mitään järisyttävää, mutta sain painolastia pois ja katkon ajatuksiin ja arkeen. Reiki-hoitaja oli todella miellyttävä.
Kun makasin hoitopöydällä silmät kiinni, näin koko ajan, mitä tapahtui. Kun minua alkoi taustamusiikki jurppia, se jumittui ja hoitaja vaihtoi äänitettä. Ainoa negatiivinen asia oli se, että en pidä hengittämisestä. Olisin mieluiten täysin hengittämättä, sillä se pilaa muuten hyvän rentouden. Ja oikeastaan myös se, että en osaa todellakaan vain olla ja ottaa vastaan. Huomasin vahingossa skannaavani hoitajan fiiliksiä, kun tarkoitus oli unohtaa kaikki.
Mutta kaiken kaikkiaan miellyttävä kokemus.