R
Rukoilijasirkka
Vieras
Laita musta toppi ton alle. Ja sulla on kaunis vartalo minun mielestä. Olet hoikka ja sinun vartalo on tyttömäinen ja tuore.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ElämänsäLuuseri:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja ElämänsäLuuseri:Asutteko jo omassa?
Tämä nyt liity koko asiaan katsoin vain kun verhoja yms ollut vai onko jonkun muun asunto![]()
juu ja jo vuos,paitsi kun näet listat puuttu joka paikasta,kun mies nyt on keskiytyneenä tekee vain ulko/piha hommia,syksyllä tehdään sisällä kaikki loppun asti ja ens kesällä rakennetaan se toinen kerroskin =)
Juu sitä katsoinkin kuvasta että puuttuu.Toinen kerros?eli siis se on kesken ja alakerta valmis?
Millainen talo on ulkoapäin oliko joku valmispaketti?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja jäde:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis voiko tuolla vartalolla olla strippari, tuo kuvan nainenhan on ihan suora pötkylä, ei minkäänlaista vyötäröä. Tosi poikamainen ainakin mun silmiin.
minä olen pitänyt häntä ihan poikana. Liian pojan vartalo.
Se on kato ne liikkeet. Turha kuvitella olevansa lumiukon mallisena yhtään kiihottavampi, jos liikkuu kuin godzilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Laita musta toppi ton alle. Ja sulla on kaunis vartalo minun mielestä. Olet hoikka ja sinun vartalo on tyttömäinen ja tuore.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Laita musta toppi ton alle. Ja sulla on kaunis vartalo minun mielestä. Olet hoikka ja sinun vartalo on tyttömäinen ja tuore.
kiitoksia sulle :hug:
Mä kävin jo eilen syömässä,mutta en ole laitanut toppiavaan koriste ja etuosaa oli kiinni,eli bikinit ei ole näkyneet
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tykkääkö sun miehes sun pukeustumis tyylistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tykkääkö sun miehes sun pukeustumis tyylistä?
Mun on muuten pakko tänne kertoa,ei se nyt miehestä kysee,mutta mä olen koulussa voittanut 8lla luokalla,paras pukeutumistyyli,mutta silloin se oikeasti oli erikoinen,kun olin teininä ihan hulluna vaatteista ja äiti mulle ostanut melkein joka toinen päivää jotain uutta.Mutta mulle se oli silloin aika noloa![]()
Voin jopa näyttää se todistus,jos joku ei usko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Että jumppatrikoot ja korkkarit? Ja paita, jonka kaula-aukosta näkyy rintsikat?
![]()
![]()
Ei kai joku oikeasti kuvittele, että tuollainen asu näyttää hyvältä?
Toisilla näyttää jätesäkkikin hyvälle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Jos on, niin sitähän olet sitten sinäkin. Tyyli on täysin sama.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Ihana paita tuo valkoinen! Mä olisin laittanut jonkun avonaisen topin, mutta tietysti jos siinä on selkä ihan avonainen niin voisi näyttää hassulta... Tuo koriste on varmasti ollut hyvä idea.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tykkääkö sun miehes sun pukeustumis tyylistä?
Mun on muuten pakko tänne kertoa,ei se nyt miehestä kysee,mutta mä olen koulussa voittanut 8lla luokalla,paras pukeutumistyyli,mutta silloin se oikeasti oli erikoinen,kun olin teininä ihan hulluna vaatteista ja äiti mulle ostanut melkein joka toinen päivää jotain uutta.Mutta mulle se oli silloin aika noloa![]()
UskonMutta näytä silti
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mii-85:Asusteesi ylä-osa sopii ranalle, altaalle, mutta ei misään nimessä ravintolaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tykkääkö sun miehes sun pukeustumis tyylistä?
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tykkääkö sun miehes sun pukeustumis tyylistä?
sorppa mutta 8luokalla
,onks tyyli jäänyt päälle?
sä olet nyt jotain 25?
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Jos on, niin sitähän olet sitten sinäkin. Tyyli on täysin sama.
ai,minäkö?Ok,sopi näinkin![]()