Rehellisesti?Meen kavereiden kanssa ravintolaan,syntärit,niin onko se liian avoin paita

Vastaatko Savanna yhteen kysymykseen: Miksi stripparin pitää vapaa-ajallakin näyttää siltä kuin olisi menossa töihin? Vai onko sulla pakkomielle herättää miesten huomio missä kuljetkin?

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
juu vastan :D
mä olen 24v ja pituus mulla 171,kun joku kysyi ja korkojen kanssa 183,vaikkein kuvassa näy

Jotenkin hauskaa, että virolainen nainen kysyy suomalaisilta pukeutumisvinkkiä. :) Virolaiset naiset on aina mielestäni kauniimmin ja naisellisemmin pukeutuvia. No, mutta maassa maan tavalla ja Suomessa tuo on liian paljastava, ehkä Virossakin hieman (riippuu tilanteesta), mutta siellä et saisi niin paljoa halveksuvia katseita. :)

Suomalainen nainen pukeutuu mukavasti (joka on usein yhtä kuin miehekkäästi). Tai jos suomalainen vetää jotain erikoisempaa päälleen, niin ei tunne oloaan kotoisaksi siinä ja näyttää todella kiusalliselta. Olen muuten itsekin suomalainen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vastaatko Savanna yhteen kysymykseen: Miksi stripparin pitää vapaa-ajallakin näyttää siltä kuin olisi menossa töihin? Vai onko sulla pakkomielle herättää miesten huomio missä kuljetkin?

Miksi?Hmm...kun tykkän pukeutua noin jos meen jonnekin,miksei saa?Minulle ainakin pukeutuminen on tärkeä

Niin muuten,mä en ole laitanut eilen toppia :ashamed: kun tykkäsin että selkä on auki,mutta laitanut koriste ja bikinit ei ole näkyneet,eikä kukaan katsonut kummallisesti,ainakin luulen niin

siis voiko tuolla vartalolla olla strippari, tuo kuvan nainenhan on ihan suora pötkylä, ei minkäänlaista vyötäröä. Tosi poikamainen ainakin mun silmiin.

minä olen pitänyt häntä ihan poikana. Liian pojan vartalo.

Alkuperäinen kirjoittaja ElämänsäLuuseri:
Asutteko jo omassa?
Tämä nyt liity koko asiaan katsoin vain kun verhoja yms ollut vai onko jonkun muun asunto :D

juu ja jo vuos,paitsi kun näet listat puuttu joka paikasta,kun mies nyt on keskiytyneenä tekee vain ulko/piha hommia,syksyllä tehdään sisällä kaikki loppun asti ja ens kesällä rakennetaan se toinen kerroskin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja ElämänsäLuuseri:
Asutteko jo omassa?
Tämä nyt liity koko asiaan katsoin vain kun verhoja yms ollut vai onko jonkun muun asunto :D

juu ja jo vuos,paitsi kun näet listat puuttu joka paikasta,kun mies nyt on keskiytyneenä tekee vain ulko/piha hommia,syksyllä tehdään sisällä kaikki loppun asti ja ens kesällä rakennetaan se toinen kerroskin =)

Juu sitä katsoinkin kuvasta että puuttuu.Toinen kerros?eli siis se on kesken ja alakerta valmis?
Millainen talo on ulkoapäin oliko joku valmispaketti?

Alkuperäinen kirjoittaja jäde:
siis voiko tuolla vartalolla olla strippari, tuo kuvan nainenhan on ihan suora pötkylä, ei minkäänlaista vyötäröä. Tosi poikamainen ainakin mun silmiin.

Se on kato ne liikkeet. Turha kuvitella olevansa lumiukon mallisena yhtään kiihottavampi, jos liikkuu kuin godzilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja jäde:

Se on kato ne liikkeet. Turha kuvitella olevansa lumiukon mallisena yhtään kiihottavampi, jos liikkuu kuin godzilla.

:laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä