Onko tämä h&m:n paita poikien?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tumpelo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tumpelo"

Vieras
Ostin kirpparilta 1,80eurolla punaisen paidan, mutta en ole varma onko se poikien vai tyttöjen paita...? Pojalle siis ostin, mut haluaisin vahvistusta asialle. Punainen H&M paita missä dinosauruksen kuvia. Kuvassa paita on kostea, mut saman sävyinen on kuivanakin...

Kuva: Aijaa.com - 8567380.jpg

Miksi punainen usein mielletään tyttöjen väriksi? Meillä poika 8v tahtoi punaruudullisen repun. Aika paljon näkyy tuon ikäisillä olevan punaista paitaa jne. Mun mielestä on jotenkin vanhanaikaista sanoa, että on ns poikien ja tyttöjen värit. Käyttäähän aikuiset miehetkin vaaleanpunaista pukupaidoissaan.

Kiitos tiedoista. Ehkä sitten uskallan laittaa pojallenikin. Meillä ei ole juurikaan punaisia vaatteita niin siksi epäilytti.

Oli antoisa kirpparikierros. Löysin pojalle 3 paitaa ja itselleni 2. Kympillä irtosi kaikki ja osa on aivan uudenveroisia.

Meillä on tuollainen paita juuri käytössä ja on ollut lemppari :) Ja kyllähän tuo käy tytöllekin. Meillä ainakin poika tykkää hirveästi punaisesta ja oranssista, joten noita värejä vaatteista löytyy :)

[QUOTE="tumpelo";24498014]Kiitos tiedoista. Ehkä sitten uskallan laittaa pojallenikin. Meillä ei ole juurikaan punaisia vaatteita niin siksi epäilytti.[/QUOTE]

Miksi h-vetissä et uskaltaisi? Tuleeko pojasta homo, jos se pukee päälleen punaista?

Vuosi/kaks vuotta sitten ostin tuon paidan pojalle ihan uutena ja kyllä se poikien mallistoa oli. Meillä tykätty kovasti, samanlainen harmaa myös käytössä. Tuo meidän 3v prinsessa ei kyllä paitaa varmaankaan päällensä laittais.

No hohhoijaa taas, minä käyn monesti tyttöjen osastolta pojille vaatetta, kun poikien osastolla ei ole mitään värejä :kieh: Voi kamala, luuleeko joku niitä tytöiksi, kun niillä on päällä oranssia, punaista, keltaista?

[QUOTE="uuu";24498324]No hohhoijaa taas, minä käyn monesti tyttöjen osastolta pojille vaatetta, kun poikien osastolla ei ole mitään värejä :kieh: Voi kamala, luuleeko joku niitä tytöiksi, kun niillä on päällä oranssia, punaista, keltaista?[/QUOTE]

Sulla on samanmoiset tavat kuin mullakin. Mun poitsut itse(kin) haluavat värejä. Punaista, oranssia, keltaista ym.

Yhteistyössä