"Kärtsy"
No sellaisia pitää käyttää mistä itse tykkää, mutta ihmettelisin aika lailla jos joku tuollaisissa tulisi vastaan kaupungillaöö, mutta minkälaisia pitää käyttää?
No sellaisia pitää käyttää mistä itse tykkää, mutta ihmettelisin aika lailla jos joku tuollaisissa tulisi vastaan kaupungillaöö, mutta minkälaisia pitää käyttää?
Ai toi sininen juttu päällä ruokaravintolaan?! :OViimeinen?
No, en tie, ainakin mä tykkään, ravintolaan kiva pistää sen tarkoitan ruoka ravintoloita
Sehän oli niistä hirvein...Oon varmaan omituinen mut mun mielestä noi kaikki oli aika H&M riepujen näköisiä.. Sori. Toi viimeinen oli ainut tyylikäs. Tietenkin kroppa pitää olla kunnossa...
Tää nyt ainakin on semmoinen ajaton pikkumusta, voisin hankkia itselle ja hyvinkin pistää tanssiraflaan päälle.
Mitä väliä, miltä muiden mielestä näyttää..Mä oon persejalkainen, ja tasan pidän sen mittaisia kolttuja, kuin itsestä hyvälle tuntuu =)Luuletko olevasi pitkä? Minä olen 180 ja käytän kesäisin minimekkoja. Naurattaa tuollaiset mukapitkät naiset joilla ei edes sääriä kunnolla. Tisseistä puhumattakaan.
no ainakin sua kiinnosti kun ihan kommentoimaankin vaivauduit ootte niin läpinäkyviäHUOH !!!! onko sulla oikeasti mitään elämää ?!?
Joka toinen aloitus "venakko milana"
Ei huoh!!!
Kiviäkin kiinnostaa millasia rättejä oot tilannu!!
Rumia kuin mitkä!
Ei kai sitä muodin mukaan pidä mennäkään vaan oman maun?Mulla oli nää jo puoö vuotta sitten. Oletko nyt tipahtanut muodin huipulta?
Joo siksi jaksoin kommentoida, koska ottaa päähän että jokatoinen aloitus on saman tyypin. AINA puheenaiheena vain Raha tai muutenvaan ollaan "maailman napa"- kenellä on oikeasti aikaa istua täällä koko päivä ja tehdä aloituksia?no ainakin sua kiinnosti kun ihan kommentoimaankin vaivauduit ootte niin läpinäkyviä