Rehellinen mielipide, tilasin eilen yöllä mekkoja:)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
söpöjä :heart: tosin muutama oli just sen verran liian lyhyt et näyttäis ainankin mun päällä mauttomalta. Mut lyhemmälle ihmiselle miks ei :)

Meinaatkos kuinka pian synnytyksen jälkeen noihin mahtua?

Venakko Milanna
söpöjä :heart: tosin muutama oli just sen verran liian lyhyt et näyttäis ainankin mun päällä mauttomalta. Mut lyhemmälle ihmiselle miks ei :)

Meinaatkos kuinka pian synnytyksen jälkeen noihin mahtua?
Mä olen 171,5 :D Must tuntu taas jos on lyhyt niin näyttää hasulta kun nämä mekot päällä.... tai en tie

en tiedä milloin mahtuun, toivottavasti ainakin turvotus lähtee nopeasti, mutta 3mekkoa mä voin nyt jo käyttää, varma mahtuun

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25689582]No ei varmaan näytä kauniille jos olet pulskassa kunnossa.[/QUOTE]

en mä pulskassa kunnossa niitä pitää, voin 3mekkoa vielä käyttää raskauden aikana, mutta en lihavaksi jää, siks meen treenaman itseä raskauden jälkeen

Kyyninen ja vainoharhainen
Mä olen 171,5 :D Must tuntu taas jos on lyhyt niin näyttää hasulta kun nämä mekot päällä.... tai en tie

en tiedä milloin mahtuun, toivottavasti ainakin turvotus lähtee nopeasti, mutta 3mekkoa mä voin nyt jo käyttää, varma mahtuun
Luuletko olevasi pitkä? Minä olen 180 ja käytän kesäisin minimekkoja. Naurattaa tuollaiset mukapitkät naiset joilla ei edes sääriä kunnolla. Tisseistä puhumattakaan.

Venakko Milanna
swrg
Toivottavasti pääset takaisin entisiin mittoihisi synnytyksen jälkeen suht nopeaan. Parin vuoden sisällä noin mekot on jo ihan out-of-date, jos siis oot sellainen tyyppi, että jotain trendejä seuraat.

Yhteistyössä