Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:ihan sairasta mun mielestä..nukkekaan ei enää voi olla tavallinen vaan sen pitää olla ku kuollu vauva..huh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:ihan sairasta mun mielestä..nukkekaan ei enää voi olla tavallinen vaan sen pitää olla ku kuollu vauva..huh
Noin sanottiin myös silloin ,kun ekat nykysilmin katsottuna "tavalliset" vauvan kokoiset vauvanuket tuli.
Kukaan ei tee reborn nukkea esittämään kuollutta vauvaa.
Nukke on nukke ja vauva on vauva.
Mun mielestä ihmisellä on sairas mielikuvitus, jos ajattelee nukkeja heti kuolleeksi vauvaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kamalan näkösiä...
Mun äiti oli just sellasella kurssilla Helsingissä, Benita Suomen kurssi.
http://www.nukketohtori.com/www/
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:ihan sairasta mun mielestä..nukkekaan ei enää voi olla tavallinen vaan sen pitää olla ku kuollu vauva..huh
Noin sanottiin myös silloin ,kun ekat nykysilmin katsottuna "tavalliset" vauvan kokoiset vauvanuket tuli.
Mun mielestä ihmisellä on sairas mielikuvitus, jos ajattelee nukkeja heti kuolleeksi vauvaksi.
Vauvalehdessä se nainen sanoi käsittelevänsä lapsettomuuttaan näillä nukeilla..onko ne sitten sen lapsia vai mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne on mun mielestä kamalia reborneja, jotka oikeasti on tehty kuolleen näköiseksi. Tai muuten kamaliksi, punaisilla silmillä, arpia, mustelmia ja haavoja. Niistäkin oli joskus täällä kuvia, mutta en muista, millä nimellä niitä kutsuttiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:ihan sairasta mun mielestä..nukkekaan ei enää voi olla tavallinen vaan sen pitää olla ku kuollu vauva..huh
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne on mun mielestä kamalia reborneja, jotka oikeasti on tehty kuolleen näköiseksi. Tai muuten kamaliksi, punaisilla silmillä, arpia, mustelmia ja haavoja. Niistäkin oli joskus täällä kuvia, mutta en muista, millä nimellä niitä kutsuttiin.
No, ohhoh. Mutta tää meni aivan aiheen vierestä. Meidän nukke ja kotileikki intoiset tytöt olisivat vaan niin ihastuksissaan tuollaisesta nukesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne on mun mielestä kamalia reborneja, jotka oikeasti on tehty kuolleen näköiseksi. Tai muuten kamaliksi, punaisilla silmillä, arpia, mustelmia ja haavoja. Niistäkin oli joskus täällä kuvia, mutta en muista, millä nimellä niitä kutsuttiin.
No, ohhoh. Mutta tää meni aivan aiheen vierestä. Meidän nukke ja kotileikki intoiset tytöt olisivat vaan niin ihastuksissaan tuollaisesta nukesta.
Paitsi että ne eivät ole oikeasti lasten leluja vaan aikuisten keräilyesineitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne on mun mielestä kamalia reborneja, jotka oikeasti on tehty kuolleen näköiseksi. Tai muuten kamaliksi, punaisilla silmillä, arpia, mustelmia ja haavoja. Niistäkin oli joskus täällä kuvia, mutta en muista, millä nimellä niitä kutsuttiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne on mun mielestä kamalia reborneja, jotka oikeasti on tehty kuolleen näköiseksi. Tai muuten kamaliksi, punaisilla silmillä, arpia, mustelmia ja haavoja. Niistäkin oli joskus täällä kuvia, mutta en muista, millä nimellä niitä kutsuttiin.
ai onks sellaisiakin? vai tarkoitatko Living Dead Dolleja?
eikös nuo rebornit ole aika hintavia? ainakin ne valmiit.