Reagoiko kukaan muu näin kun "paniikki" iskee??

Eli mulla ihan kumma tapa reagoida,tänäänkin kun törmäsin yhteen ihmiseen jota en tosiaan tahdo tavata ja jonka kans huonoja juttuja tuolta menneisyydestä,niin mun koko keho alkaa tärisemään ihan kamalasti..
Se on kamalan tuntusta.. mutta en siihen voi mitenkään itse vaikuttaa. Eikä se mene tosiaan mitenkään nopeasti ohi.

Onko kellään muulla tällästä? Ja oletko päässyt eroon mitenkään?
Mulla taitas olla ainut keino muuttaa johonkin Ivaloon,niin ei kävelis tuo menneisyys vastaan vähän väliä.. :/
 
Kiva kun en ole ainut! :)
Ei ole ikinä tullut kenenkään tuttujen kans puheeksi,niin en tiedä onko muilla samaa vikaa.
Se on inhottavaa,kun oikein tänäänkin tuntui että se tärinä ihan näkyy ulospäin. Ja kun ihmisiä riitti siinä ympärillä. Kiusallista. Ja nyt on niskat ihan jumissa,taidan niitäkin siinä täristessä jännittää aika kovin.

Olenkin muuten joskus miettinyt noita luontaistuotteita.. tehoaako ne oikeesti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
Kiva kun en ole ainut! :)
Ei ole ikinä tullut kenenkään tuttujen kans puheeksi,niin en tiedä onko muilla samaa vikaa.
Se on inhottavaa,kun oikein tänäänkin tuntui että se tärinä ihan näkyy ulospäin. Ja kun ihmisiä riitti siinä ympärillä. Kiusallista. Ja nyt on niskat ihan jumissa,taidan niitäkin siinä täristessä jännittää aika kovin.

Olenkin muuten joskus miettinyt noita luontaistuotteita.. tehoaako ne oikeesti?
no ainakin tuo rescue remedy toimii. Kokeilemisen arvoinen.
 

Yhteistyössä