ravintolan tarjoilija tuli huomauttamaan imettämisestä!

  • Viestiketjun aloittaja Niina
  • Ensimmäinen viesti
Niina
uskomatonta, mutta totta! Oltiin mieheni ja ystäväpariskunnan kanssa Yhdessä hienossa ravintolassa (en kerro ravintolan nimeä nyt , enkä jatkossa) Meillä oli mukana 3kk ikäinen vauva, jota sitten aloin syöttämään ( en todellakaan näyttävästi, vaan erittäin huomaamattomasti) ajoilija tuli huomauttamaan asiasta ja sanoi, että voisin mennä syöttämään lastenhoitohuoneeseen. Minusta aika törkeää, koska kukaan ei edes huomannut tilannetta. Jäi tosi paha maku suuhun!
 
Oisin sanonu että menee ite ruokatauolla sinne lastenhoitohuoneeseen syömään. Vitja ku mua ainaki kivestää suunnattomasti tuommonen että imettämään pitäis mennä johonki piiloon, kuitenki yks maailman luonnollisimmista asioista kyseessä. Kaiken huippu on nämä jotka on sitä mieltä että pitäis imettää VESSASSA jos ei oo lastenhoitohuonetta...Syököhän ne ite ruokansa vessassa? Ja vielä yleisessä sellasessa...
 
Miina
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Itse en syöttäisi ruokapöydässä, rauhallinen paikka on hyvä lapsellekin.
No minä kyllä syötin just siinä kun lapsella oli nälkä, esim.välillä kirmatessani 1,6 kk ikäisen isosiskon perässä pitkin pihaa....
 
no
muute luonnollinen asia,mutta minä en ainakaan halua oikeasti esim.kaupoissa nähdä,en tutun,en vieraan naisen rintaa,oli sen käyttö tarkoitus mikä tahansa.ok.jos olit selin muihin asiakkaisiin ja oli joku huivi tms.peittona..
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitika:
Oisin sanonu että menee ite ruokatauolla sinne lastenhoitohuoneeseen syömään. Vitja ku mua ainaki kivestää suunnattomasti tuommonen että imettämään pitäis mennä johonki piiloon, kuitenki yks maailman luonnollisimmista asioista kyseessä. Kaiken huippu on nämä jotka on sitä mieltä että pitäis imettää VESSASSA jos ei oo lastenhoitohuonetta...Syököhän ne ite ruokansa vessassa? Ja vielä yleisessä sellasessa...
:LOL: Tuo ois kyllä ollut aika hyvä vastaus tarjoilijalle et "mene ite ruokatauolla sinne lastenhoitohuoneeseen syömään". Hitsit ku mua alko naurattaa!! :D

Juu, mä en kans voi sietää tuota etteikö sais imettää missä vaan. Tottakai rintalapsi saa ruokansa siellä missä muutkin jos tarve vaatii. Mutta, näinhän se menee.. Ihmiset ei sais enää olla sitä mitä ovat.
 
yrittäkää aina vaan hyvät ihmiset muistaa että se ei todellakaan ole sen tarjoilijan keksimä sääntö, turha sille on käydä räyhäämään, se tekee niinkun on käsketty..
 
Jep
Kyllähän imettää pitäis voida jos sen tekee huomaamattomasti ettei tissit koko ravintolalle vilku. Ite olin pari viikkoo sitten aika järkyttynyt kun cittarissa kiertelin huonekaluosastoa missä ei yleensä ketään näy. Sitten törmään maahanmuuttajanaiseen joka istuu esittelysohvalla ja molemmat tissit paljaana imettää lastaan...
 
Niina
Kyse ei nyt ollut hesestä, vaan eräästä tunnetusta, hienosta Helsinkiläisestä ravintolasta. Minusta tästä ei voinut häiriintyä kukaan, koska vauvakin oli paitani alla, eikä tissit ollut missään pöydällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
jos itse olisin hienossa ravintolassa syömässä en todellakaan haluaisi tuijotella vastapäisen pöydän akan tissejä samalla ku järsin pihviä
Sehän onkin niin pakko tuijottaa toisten tissejä :headwall: Keskittyisit vaan siihen omaan syömiseen etkä tuijottais mitä toiset syö :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja äitika:
Oisin sanonu että menee ite ruokatauolla sinne lastenhoitohuoneeseen syömään. Vitja ku mua ainaki kivestää suunnattomasti tuommonen että imettämään pitäis mennä johonki piiloon, kuitenki yks maailman luonnollisimmista asioista kyseessä. Kaiken huippu on nämä jotka on sitä mieltä että pitäis imettää VESSASSA jos ei oo lastenhoitohuonetta...Syököhän ne ite ruokansa vessassa? Ja vielä yleisessä sellasessa...
tätäpä mä peesaan
 
pikasesti
Kuka oikeesti imettää tissit näkyvillä julkisesti?!!!
Kyllä minä imetän,kun vauvan nälkä tulee,huomaamattomasti.Enemmän se huuto häiritsee muita,kuin huomaamaton imetys.
 
Minnie
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Kyllähän imettää pitäis voida jos sen tekee huomaamattomasti ettei tissit koko ravintolalle vilku. Ite olin pari viikkoo sitten aika järkyttynyt kun cittarissa kiertelin huonekaluosastoa missä ei yleensä ketään näy. Sitten törmään maahanmuuttajanaiseen joka istuu esittelysohvalla ja molemmat tissit paljaana imettää lastaan...
Mistäs tiedät ettei ollut turisti?? *juu, aiheen vierestä*
 
Taare
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
jos itse olisin hienossa ravintolassa syömässä en todellakaan haluaisi tuijotella vastapäisen pöydän akan tissejä samalla ku järsin pihviä
Sehän onkin niin pakko tuijottaa toisten tissejä :headwall: Keskittyisit vaan siihen omaan syömiseen etkä tuijottais mitä toiset syö :kieh:
:kieh: ai että silmälapuilla pitää varustautua kun menee ravintolaan?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Niina:
Kyse ei nyt ollut hesestä, vaan eräästä tunnetusta, hienosta Helsinkiläisestä ravintolasta. Minusta tästä ei voinut häiriintyä kukaan, koska vauvakin oli paitani alla, eikä tissit ollut missään pöydällä.

...mutta...säännöt on sääntöjä, vaikkei näkyskään!

Se todellakin häiritseetoisia ja jos esim harvoin pääsee nauttimaan valmiista ruuasta niin en minäkään haluaisi katsoa imettämistä samalla...ja mullakin on kaksi lasta jotka ovat hengissä vaikken ole imettäny kumpaakaan julkisilla paikoilla!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
jos itse olisin hienossa ravintolassa syömässä en todellakaan haluaisi tuijotella vastapäisen pöydän akan tissejä samalla ku järsin pihviä
Sehän onkin niin pakko tuijottaa toisten tissejä :headwall: Keskittyisit vaan siihen omaan syömiseen etkä tuijottais mitä toiset syö :kieh:
:kieh: ai että silmälapuilla pitää varustautua kun menee ravintolaan?
No, ei. :D Mutta, jos huomaat jotain sinulle epämiellyttävää niin eihän sitä tarvii jäädä vahtaamaan.

 
mikä siinä on niin vaikeaa imettää jossain syrjässä. lässyn lässyn että maailman luonnollisin asia. äideille ehkä onkin mutta kun kaikki maailman ihmiset ei välttämättä ole kiinnostuneita siitä pikku mussukasta tai äidin tisseistä.
 

Yhteistyössä