M
memmu
Vieras
Jos olet joutunut syömään rautaa raskausaikana niin mikä on neuvolassa ollut raja, että on sanottu, että pitää syödä... Olipas ontuvasti kysytty 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle sanottiin neuvolassa, että rautaa syödään aina ennen synnytystä, koska rautavarastot tyhjenee synnytyksessä.
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:No mitä ootte mieltä.. uskaltasko sitä alottaa omin päin ton raudan syömisen... vaikka joka toinen päivä?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:No mitä ootte mieltä.. uskaltasko sitä alottaa omin päin ton raudan syömisen... vaikka joka toinen päivä?
onko sulla tarvetta ? Itse alottaisin varmaan mieluummin ottamaan jotain monivitamiinia jossa olis sit tota rautaakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnimanni84:Esikoisesta aloin syömää rautaa joka toinen pvä kun hb oli 117.
Kuopuksesta aloin syömää rautaa kun hb oli 113 ja söin joka pvä
Nyt kolmatta odotan niin aloin ihan alusta asti syömää rautaa hb oli 117 ja söin joka pvä ja pari viikkoo sit aloin syömää joka toinen pvä kun hb kun mitattii oli se 133.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tiedä, mikä on raja, mut mulla oli 109 ja jouduin rautakuurille.