ghd rauta!!

Raudan omistajat, kertokaa oletteko tykänneet, mistä olette ostaneet/tilanneet, paljon maksoi, jos on tarvinnut huoltoa niin miten se on pelannut? :)

Lisäksi kun niitä tuntuu olevan miljoonaa mallia, niin onko niissä loppujenlopuksi isoja eroja muuten kuin ulkonäöllisesti. Itse kaipaisin normaalikokoista rautaa, joka olisi niin vähän hiuksille vahinkoa tekevä kuin kuuma rauta nyt vain voi olla. ;)
 
No mulla on =)

Tykkään ihan sikana! Ostin n. vuosi sitten oman kampaajani kautta. Maksoin muistaakseni jotain 180 €. Nettikaupoista saa kyllä kuulemma halvemmalla, mut mulla takuut jne hoituu kampaajan kautta, minkä koen varmemmaksi. TOSIN, ei ton kanssa oo ollut mitään ongelmia - toimii ku unelma.
 
suoristaja
Omistan ja tykkään. Mulla on pieni ja keskikokoinen. Ainoa rauta, joka saa mun luonnonkiharat kuriin nopeasti yhdellä vedolla ja siten, että tulos kestää.Mulla on siis todella itsepäiset kiharat. En enää käyttäisi muuta. Parhaimmankin tavallisen raudan ja ghd:n välillä on eroa kuin yöllä ja päivällä. Eikä tarvitse sukia yhtä kohtaa montaa kertaa, oikenee jo kerrasta täydellisesti.

Mä tilasin myös kampaajatuttavani kautta, isompi taisi maksaa jotain 200e, ehkä vähän päälle. Saahan noita tilattua vaikka mistä, mutta kannattaa katsoa, että kauppaavat sitten aitoja rautoja. Esim salon pepe åhman myy netissä sitä normaalikokoista rautaa hintaan 200e. Briteistähän noita saa monestakin verkkokaupasta.

Suosittelen, maksaa, mutta on ehdottomasti hintansa arvoinen.
 
ite tilasin lookfantastic.com:sta, tänään saapui paketti- maksoi 109puntaa, eli n.130e toimitus kesti viikon. Hinta siis sisälsi lämpömaton ja 2 purkkia ghd lämpösuojaa. Rauta oli IV-styler, se keskikokonen. Vielä en oo päässy testaamaan :D Mutta vinkkinä sellanen, että paljon myös nettikaupoissa liikkuu noita ghd-feikkirautoja! Lookfantastic myy ainakin aitoja!
 
Kiitos vinkeistä! Pitää tutkia tuo lookfantastic.com kun se tuli niin monelta. :) Eksyin aamulla tänne: Official ghd Mikä ei siis itsessään ole kauppa, mutta kun siellä oli niin miljoonaa erilaista ghd-rautaa niin menin vähän sekaisin. :)

Itselläni ovat aika hennot hiukset ja sen takia haluan panostaa hyvään rautaan etten tee vielä enemmän vahinkoa hiuksilleni. Jokapäiväiseen käyttöön en rautaa ole ostamassa, mutta saisi se silti olla laadukas. :)
 
suoristaja
Suoristaja:

Minkä pituiset ja vahvuiset hiukset sulla on? Onko tuo pieni rauta sulla enemmän matkakäytössä vai onko sille sulla joku ihan oma tarpeensa? :)
Tosi paksut, siis tukkaa on paljon:) Ja tällä hetkellä hartioihin asti.

Pientä rautaa käytän tosiaan matkoilla. Ostin sen silloin kun oli lyhyemmät ja malliin leikatut hiukset, silloin sillä oli helpompi vääntää pieniä osioita ja ihan lyhyitä niskahiuksia ja otsatukkaa. Toimi tosi hyvin ihan lyhyissäkin osioissa, vaikka yleensä mun tukka vetää lyhyenä vielä voimakkaammin kiharalle. Sillä saa myös tarvittaessa kivoja kiharoita, jos haluaa sellaista pientä.
 
Tosi paksut, siis tukkaa on paljon:) Ja tällä hetkellä hartioihin asti.

Pientä rautaa käytän tosiaan matkoilla. Ostin sen silloin kun oli lyhyemmät ja malliin leikatut hiukset, silloin sillä oli helpompi vääntää pieniä osioita ja ihan lyhyitä niskahiuksia ja otsatukkaa. Toimi tosi hyvin ihan lyhyissäkin osioissa, vaikka yleensä mun tukka vetää lyhyenä vielä voimakkaammin kiharalle. Sillä saa myös tarvittaessa kivoja kiharoita, jos haluaa sellaista pientä.
Kiitos tiedosta. :) Yksi iso syy miksi haluan raudan on just se, että sillä saa kuulemma helpommin tehtyä kiharoita kuin kihartimella. :) Mulle ois kiharoissa varmaan se keskikokoinen rauta paras. :)
 

Yhteistyössä