Se miksi en käytä lihaliemikuutioita, ei johdu mistään lisäaineista tms.
vaan siitä että ilmankin, saa ruuan maistumaan.
Keinotekoinen maku ei miellytä
vaan siitä että ilmankin, saa ruuan maistumaan.
Keinotekoinen maku ei miellytä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yöks:no ihan ekakskin... jauheliha on kyllä itessään niin rasvasta ettei siihen pannuun mitään ylimäärästä rasvaa enää tartte laittaa... tulee melko ällöä kastiketta.
Alkuperäinen kirjoittaja ipana-valta:rasvaa ei jauhelihan paistoon kyllä tarttee!!
Minä isken sekaan aina vain sipulikeittopussin...
Alkuperäinen kirjoittaja ipana-valta:rasvaa ei jauhelihan paistoon kyllä tarttee!!
jos se rasva oli suurukseen sulamassa.
jos se rasva oli suurukseen sulamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lihaliemikuutiot sisältää suolan lisäksi tosi paljon lisäaineita.
Joo niin näytti olevan jopa kaksi e koodia meidän paketissa molemmat aromivahenteita. Kasvisliemikuutio paketissa oli yksi e koodi
Monissa valmis ruoissa on paljon enenmmän jopa kaupan leivässä löytyy tuon verran
No meillä ei syödä paljon koskaan valmisruokia leipäkin tehdään itse niin ehkä uskallan laittaa liemikuution kastikeeseen tai keittoon silloin tälllöin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eipä ne natriumglutamaatin haitat heti tulekaan esiin.
natriumglutamaatittomia kuutioitakin saa :saint: