Raskusaikana alkanut kauhea päänsärky

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippoliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hippoliina

Aktiivinen jäsen
25.01.2005
3 041
0
36
Hausjärvi
Itsellä nyt neljä päivää ollut kauhea päänsärky, särkylääke kyllä auttaa, mutta ainoastaan sen muutaman tunnin. Esikoisen kohdalla ei tällästä ollut. Voiko johtua jotenkin raskaudesta? Harvoin kärsin muuten päänsärystä.
Onko ketään jolla olis esim ollu samanlainen tilanne?
rv 11

Mulla oli edellisessä sekä tässä meneillään olevassa raskaudessa myös sama vaiva.. Kävin lääkärissä joka sitten määräsi vahvempaa särkylääkettä. On kuulemma olemassa semmoinenkin kun raskaudenajan migreeni.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:
aivan totta ettei saa syödä, enkä olekaan sitä juuri ottanut, apteekista olen ostanut ja kysynyt kyllä sopivaa särkylääkettä. Eli korjaan panadolia olen juuri ottanut ja auttanut hetkellisesti.

Ei oikein auta muu kun kärsiä. Mulla oli varmaan koko raskauden sitä särkyä, ja raskauden jälkeen se sitten jossain vaiheessa loppui.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:
aivan totta ettei saa syödä, enkä olekaan sitä juuri ottanut, apteekista olen ostanut ja kysynyt kyllä sopivaa särkylääkettä. Eli korjaan panadolia olen juuri ottanut ja auttanut hetkellisesti.

Mulla oli koko odotusajan lähes jatkuvaa päänsärkyä.Tosi paljon jouduin ottamaan esim ibusal lääkettä, koska panadol ei auttanut.Täysin terve tyttö syntyi.

Yhteistyössä