Raskautumisvinkit

n77 anteeksi kun sekaanun keskusteluunne, mutta voisitko laittaa yv:llä vyöhyketerapeuttisi nimen/numeron/osoitteen, jos sulla siis vaan on vielä tallessa ja siis tietenkin tännekki voit laittaa, jos vaan saa laittaa numeroita ja sellasia =) ite kans miettiny, että pitäs mennä tasaamaan kiertoa ja avittelemaan ovista. Kävitkö monta kertaa, vai vaan kerran? Minä en viittis juosta kovin montaa kertaa kun aika hintava hoito kuitenkin kyseessä.
 
Kiitos! joo täytyy soitella tämän kierron loppupuolella, jos kierto taas vana venyy, enkä ole raskautunut. Oonki kuullu, että vyöhyketerapia on aika tehokas tapa auttaa raskautumaan. Onnea myös teille pikku kakkosen (?) yritykseen! :)
 
Huh, melko suolanen hinta vyöhyketerapiassa, ei ois kyl varaa.. oppiskohan niitä varpaita mitenkään ite "näprään" :LOL: onko netissä mitään ohjeita minkä kohdan näprääminen auttas mihinkin? Vaikka tuskin sillä mitään vaikutusta on esim. endoon..? Samahan se ois vaikka ajankuluks kokeilis, mutta mitään en kyllä enää maksa muista kuin oikeista hoidoista :)
 
Sepä se et mä en käynykkään varpaiden näprääjällä vaan semmosella,joka hoiti mut varpaista päänahkaan asti.
Suunnistaja,kysy aikaa varatessasi,et mikä ajankohta kierron kannalta ois sopivin.
Mulle vyöhyketerapeutti opetti jotakin kohtia jalasta mitä piti hieroa ennen ovisita.
Kaikille vaan tasapuolisesti onnea yrityksiin! :hug:
 

Yhteistyössä