~*~Raskautuminen luomusti 43v.?~*~

Hei vain!!

Otsikko jo kertookin mitä kyselen..

eli: Kuinka moni on tullut luomusti raskaaksi ja ikää (jo):) 43v.?

Kierukan poisto edessä ja kova kuumeilu on päällä ;)

Minulla on myös ylipainoa(huokaa)-pudottanut tosin olen jo 10kg

..ei siis hyvä yhdistelmä->ikä&ylipaino..

Lapsosia minulla on v.87 ja 04-ei keskenmenoja, raskaudet alkaneet luomusti 6kk:n yrityksen jälkeen molemmaiset. Synnytykset alateitse ja sektiolla(viimeisin raskausmyrkytyksen vuoksi sektiolla)

..tämmöistä täältä meiltä :wave:

Toivossa siis elän ja kiva olisi kuulla muistakin mammoista joilla tärppi vielä käynyt myöhemmälläkin iällä ja varsinkin luomusti =)

Terkuin. mur-mur
 
Hei Mur-Mur, raskauduin eka kerran marraskuussa 07, kekskeytyi rv 13, uusi raskaus heinäkuussa -08, tuulimuna, kolmas raskaus lokakuussa -08 keskeytynyt keskenmeno joulukuussa -08 ja ikää myös 43 v, nyt 44 ja laitatutin hormonikierukan takasin, 3 vanhempaa tervettä lasta olemassa, mutta ilm ikä tekee tepposia, raskaus alkaa, mutta ei jatku.

Paljon PlussaOnnea silti edelleen kaikille sisukkaille naisille! :hug: :flower: :flower:
 
Niinpä.. itsekkin kovasti tuota pelkään-keskenmenoja..

Kirjoittelen aina välistä kuinka asia etenee..hyvin jos käy niin vielä meillä vauvan tuoksua nuuhkutellaan-poikanen kovin myös pikku sisarta toivoopi =)

Lämmin kiitos kannustuksestanne!! :flower:

mur-mur
 
En ole laitellut odotus palstalle juttua..en halua ennen kuin(tai jos) raskaudun ;)

Torstaina on e-polilla kierukan poisto ja ultraus-siitä se alkaa-jännäys!! =)

Miehenikin lämpeni ajatukselle perheenlisäyksestä yllättävän nopsaan..onkohan oma lehmä ojassa..meinaan kun vällyjä pelmuutellaan silloin enempi ;)..työstä se saattaa kylläkin välistä käydä(sanoo kokemuksen syvällä rinta äänellä :D )

mur-mur
 

Yhteistyössä