Raskausvalitusta. Ei kannata lukea jos ei kiinnosta.

Nämä supparit vie multa järjen. Tässä olis huhtikuun loppuun asti jaksettava mutta kun mua supistaa ihan jatkuvasti.
Joko sellaista menkkamaista kipua tai sitten lyhyitä mutta kivuliaita suppareita.
Viikolta 24 asti silloin tällöin ja nyt viimisen viikon lähes jatkuvana.


Mutta tätähän tämä.. :/
 
mami
juu mulla sama juttu,nyt vasta rv28+2 menossa ja pitäs vaan lepäillä mut on vähän hankalaa kun esikoisen perässä pitäis juoksennella ym.,oon varmaan kohta taas sairaalassa :/
 
Mä olen levännyt niin paljon että oon kohta makuuhaavoilla :D Mies ollut kaks viikkoa lomalla ja tehnyt oikeastaan kaiken.
Neuvolan puolesta on ok vaikka supistaa, viikot kuulemma on jo ihan hyvät (rv35) eli antaa supistaa vaan.
Mutta itsensä tässä tuntee ihan onnettomaksi kun aina kun liikkuu matkan sohvalta keittiöön niin saa kaksi kertaa pysähtyä supistusten takia.
Ja nämähän voi jatkuakin vaikka kuinka pitkään.


 
Alkuperäinen kirjoittaja naiset:
koittakaa jaksaa :) mun vauvani kuoli 37 viikolla kohtuun,toivoisin olevani asemassanne siellä.. tsemppiä, nauttikaa elävistä vauvoistanne!
:ashamed: :'(

Otan osaa..
Pientähän tämä tässä suuressa maailmassa on ja isompien surujen rinnalla. Mutta sitä ei aina jaksa muistaa ja ajatella että pahempiakin asioita on. Joskus vaan ottaa päähän :ashamed:
 
Kupla-77
RV31+6 ja saikulla ollut ikuisuuden kun supistaa, puutuu jalat, vilhoo ja veri ei kierrä. On tullut ihania suonikohjuja häpykummun ympärille. Liikunta auttaisi, mutta ei voi kävellä kun supparit sen verran kovia, että ei vaan voi. Tympii. Haluaisi ulkoilla, pystyä olemaan enemmän 1,5 vuotiaan kanssa ja ylipäätään tehdä muutakin kuin olla.
 

Yhteistyössä