Raskaustestin viiva vahvistuu hitaasti dpo11-16

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Onkohan mitään toivoa, ts. onko jonkun raskaus onnistunut tällaisilla viivoilla? Kuvat otettu testiajalla. Ovulaatio aika tarkalleen tiedossa ovulaation induktiohoidon ja irrotuspiikin perusteella. Aiemmissa raskauksissa (toisesta syntyi lapsi ja toinen meni kesken rv10) viivat olleet vahvempia.
 
vierailija

Onkohan mitään toivoa, ts. onko jonkun raskaus onnistunut tällaisilla viivoilla? Kuvat otettu testiajalla. Ovulaatio aika tarkalleen tiedossa ovulaation induktiohoidon ja irrotuspiikin perusteella. Aiemmissa raskauksissa (toisesta syntyi lapsi ja toinen meni kesken rv10) viivat olleet vahvempia.


Kaksi viivaa näkyy kaikissa testeissä ja viiva tuntuu vahvistuneen. Mulla on aiemmissa kahdessa raskaudessa, sekä nykyisessä raskaudessa ollut just tuon vahvuisia viivoja noina päivinä. Sellaiset klassiset "kaksi vahvaa viivaa" on mulle tullut vasta n. kolme viikkoa hedelmöittymisestä. Itsekin olen tuon "hitaan" vahvistumisen takia tehnyt nolostuttavan monta testiä. En siis heittäisi vielä kirvestä kaivoon!

Tsemppiä!
 
Mä oon testauttanut hcg:n. Sain alkuun vain haamuviivan, joka haaleni päivänä, jolloin raskaushormoni lähti nousuun ja jatkoi nousua. Ei niistä kuvista alkuun mitään nää, kun ei meinaa nähdä livenäkään.
 
vierailija
Kiitos kokemuksista! Jos tää haamuilu nyt vielä jatkuu, niin pitää yrittää päästä mittauttamaan hcg. Ihmettelen kyllä jos edes suostuvat mittaamaan, kun ollaan julkisella puolella hoidoissa. Varhaisultra kuitenkin varattu 2,5 viikon päähän, joten siellä sitten viimeistään selviää.
 
Kiitos kokemuksista! Jos tää haamuilu nyt vielä jatkuu, niin pitää yrittää päästä mittauttamaan hcg. Ihmettelen kyllä jos edes suostuvat mittaamaan, kun ollaan julkisella puolella hoidoissa. Varhaisultra kuitenkin varattu 2,5 viikon päähän, joten siellä sitten viimeistään selviää.
Synlabissa 60 e (sis.palvelumaksu). Ei mielestäni mahdoton epävarmuuden keskellä. Toki kannattaa testata myös toinen kerta 48 tunnin päästä, niin saa osviittaa, että miten kasvaa. Osalle se on tärkeäkin juttu, koska mulla vaan viiva haaleni, enkä odottanut positiivista tulosta. Ja testipäivänä silloinkin hcg 48 (pieni, mutta toisaalta siirrosta oli vasta 9 päivää) ja sitten se lähti siitä nousemaan. Ja mulle ei hcg-lukemat yhtään tuttuja, kun eka positiivinen testitulos.
 
vierailija
Ihana polin hoitaja laittoikin mulle lähetteen testiin, kävin tänään ja tulos oli 14. Tämä oli kyllä nyt tällä tiedolla taputeltu :/ Raskaustestikin oli vähän haalennut eli varmaankin jo laskusuunnassa hcg.
 
vierailija
Kemiallista toivoisin :)D) tässä kohtaa kun ehdin jo pyöritellä kohdunulkoiset yms mielessä. Tuulimuna mulla on ollut ja siinä sain kyllä ihan vahvan viivan testiin.
 

Yhteistyössä