Minä olen luottanut noihin halpoihin Rfsu:n testeihin. Tulokset olleet luotettavia, sekä plussat että negat.
Ensimmäisiä kertoja ko testejä käyttäessäni kuitenkin itse sekoilin testin tulkinnassa. Eli juuri kuten joku ylhäällä kirjoitti, en tiennyt mihin mahdollisen plussaviivan tulisi piirtyä, ja innostuin luulemaan siihen paksumman osan alareunaan kertynyttä väriä plussaksi. Oikea plussa ko testissä on aika lähellä sitä vertailuviivaa, saman värinen tai paljonkin haaleampi, mutta selkeästi samanlevyinen ja muotoinen kuin se vertailuviiva (Olen testannut 4 plussaa ko. testillä, ja ainakin minun tapauksessani näin on ollut!) ja aika lähellä sitä, olisiko noin 4-5mm päässä.
Vääri'ä "plussia" ihmiset tulkitsevat myös juuri näistä "viivanpaikoista" ym mitä saattaa ilmestyä testin kuivuttua. Voihan ne joillakin plussaksikin muuttua (minulla ei ikinä, vaikka monesti olen niin toivonut!), mutta niihin ei kannata luottaa. Oikean plussan kyllä tunnistaa kun se siinä testissä seisoo, haaleankin!
Varmaan suurin osa näistä vääristä plussista on liian suurien toiveiden aikaansaamia. Tiedän kokemuksesta. Että vaikka liuska näyttää ihan valkoiselle, sitä tuijotellaan vastavalossa monta tuntia luotettavan tulkinta-ajankohdan jälkeen niin kauan että silmät ristissä ollaan näkevinään siinä nento plussa...
Tämä siis vain oma kokemukseni.- Vääriä negoja sen sijaan voi tulla, plussia harvemmin. Tähän on monia syitä, ei siitä sen enempää.