raskaustesti vai ei?

Frost in the ground

Aktiivinen jäsen
26.01.2010
3 513
1
36
kuinkahan pian voisin tehdä raskaustestin...en ole ihan varma kierrostani, onko myöhässä menkat vai ei, mutta näinä päivinä kuitenkin pitäs alkaa jos alkaa...tekis mieli tehä vaikka heti, mutta toisaalta kannattaako...paljon ollu raskausoireita, tein jo niistä aloituksenkin...

Jos et ole varma missä mennään niin sinuna odottaisin vaikka ens viikon loppupuolelle ja sitten jos ne menkat eivät ole tulleet ja testi nega, uus testi viikon päästä

Mä tein muutamaa päivää aiemmin testin ennen kuin menkat alkoi, kun oireita oli niin paljon ja hätähousuna en voinut enää odottaa. Plussa tuli.

Tsemppiä, toivottavasti sullekin tulee plussa :)

Toi pissatus vois olla raskausoire. Mua ainakin pissatti alkuraskasudessa usein, öisinkin piti nousta vessaan vaikkei normaalisti tarvi. :) Sinuna testaisin kuitenkin vasta tän viikon lopulla aikaisintaan. Mitä myöhemmin testaa sitä oikeampi tulos näkyy. :)

Mä en ole tehnyt raskaustestiä ollenkaan, kun oireet ihan selvät ja neljättä odottelen 10+ raskausviikolla (eka neuvola oli viime perjantaina ja ultra on 23s pvä).

Mulla ainakin nipisteli alavatsaa (menkkakipumaisesti), pissatti varsinkin öisin (ravasin vessassa tyyliin klo 23, klo 01 ja klo 03 ja aamulla klo 7 oli taas kamala pissa hätä), rinnat arat, väsymys, lievä etova olo.

Kyllä sun oireet hyviltä kuulostaa ja toivon tosiaankin, että plussan saisit :heart: :heart: :heart:

Toivottavasti teit testin vaan liian aikaisin ja uusi testi kertoisikin jotain positiivista tässä parin päivän aikana. Itsekkin täällä olen ollut oireellisena koko viime viikon (ovis viikko sitten). En tiedä onko edes mahdollista että mahaoireita olisi heti oviksen jälkeen, itse ajattelen että ne olisi kiinnittymiskipuja. En uskalla toivoa mitään, jotten pettyisi. Testi on kai tehtävä viimeistään loppuviikosta.

<3 <3 Plussahelmiä!! <3 <3

Yhteistyössä