HERKIN RASKAUSTESTI??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Mikä on herkin raskaustesti jota apteekista saa? Mielellään vielä semmonen jossa on kaksi testiä samassa paketissa..

MEnkat pitäs alkaa vasta maanantaina, mutta olin tuntevani viime viikonloppuna kiinnittymiskipua (lauantai-maanantai) ja ovis on mulla ollu 21.7. en malttais millään odottaa maanantaihin että alkaako vuoto vai ei.. Haluaa testaamaan!! Mutta eikös niitä pitäisi olla niin herkkiä testejä että voi testata jo näin 3 vrk ennen..??

En kyllä suosittele testaamaan. Kemiallinen raskaus on NIIN yleinen , että turha pettymys tulee jos testi näyttää posiitiivista ja vuoto alkaa normaaliin aikaan! :(

(itse olen kovin malttamaton persoona mutta tässä raskaudessa maltoin ;)

Silläkin uhalla, että toistan itseäni (tätä on kysytty aika usein viime päivinä.. :whistle: )

Tein maanantaina viivanpaikan, keskiviikkona selkeän haamupositiivisen (siis aika vahvan haamun) ja perjantaina plussan (sekä sitten vielä toisella ei herkällä testillä sunnuntaina plussan. Kova pää. Ei usko :xmas: ), kun menkkojen ois pitäny alkaa lauantaina viimeistään.

Testinä noissa ekoissa Acon10.

T. Kärppä ja papunen 9+5

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Silläkin uhalla, että toistan itseäni (tätä on kysytty aika usein viime päivinä.. :whistle: )

Tein maanantaina viivanpaikan, keskiviikkona selkeän haamupositiivisen (siis aika vahvan haamun) ja perjantaina plussan (sekä sitten vielä toisella ei herkällä testillä sunnuntaina plussan. Kova pää. Ei usko :xmas: ), kun menkkojen ois pitäny alkaa lauantaina viimeistään.

Testinä noissa ekoissa Acon10.

T. Kärppä ja papunen 9+5

Ok. Minkähän hintanen testi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä tuo kemiallinen raskaus on? Ja missäs vaiheessa tietää, että raskaus on oikee eikä kemiallinen?

Munasolu voi hedelmöittyä ja kiinnittyä, mutta irrota saman tien. Silloin se ehtii usein jo pikkasen nostamaan hormonitasoa ja näkyy haamuna testissä, mutta siis varsinaista raskautta ei ehdi alkamaan ja menkat tulee ajallaan (koska munasolu ei jäänyt kiinni, vaan irtosi).

Siinä vaiheessa tietää, kun raskaus on pidemmällä. Tuleeko menkkoja, jatkuuko raskaus muuten.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Malla-:
Clearbluen testillä plussa rv 3+3 :)
Suosittelen silti vielä odottamaan muutaman päivän..

Ok. Jos oikein laskin niin jos oisin raskaana niin nyt olis rv 3+4..

Mulla oli vaan sellanen tilanne että luulin olevani pidemmällä raskaana kun testin tein..eli jotain rv 7+? ..ovulaatio oli ollut oletettua myöhemmin ja sen vuoksi ehdin tehdä raskaustestejä useamman ennenkuin plussan sain!
Olin jo huolissanikin kun kierto oli venynyt jo lähes 50 päivään!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä tuo kemiallinen raskaus on? Ja missäs vaiheessa tietää, että raskaus on oikee eikä kemiallinen?

Kemiallinen tarkoittaa sitä että munasolu hedelmöittyy ja "yrittää kiinnittyä" mutta onnistuu vain "hipaisemaan" kohdun seinämää... jolloin raskaustesti näyttää positiivista mutta vuoto alkaa yleensä samana päivänä kuin menkkojen pitäisi alkaa, tai seuraavan viikon aikana...

Yhteistyössä