Raskaustesti - Sofi One Step

Hei, Onko kukaan käyttänyt näitä sofi one step-liuska testejä? Ja mitä on mieltä näistä?

Tässä nyt pohdiskelen sellaista kun tasan 2viikkoa sitten sain ovulaatio plussan. Ja nytten aamupissasta tuli oikein oikein haalea viiva liuskaan. Siis sen viivan just ja just näkee!! Mitähän tästä uskaltaa ajatella? Onko jollain kokemuksia hyviä/huonoja?
 
Hei Saana12:wave: Ensinnäkin onnea haamusesta :flower: Noi testithän on vielä niitä tosi herkkiä, mutta minä ainakin olen saanut nillä usein haaleamman viivan kuin vähemmän herkkään testiin.

Tässä mun sofi one step dpo 12 tai 13 eli suht samoilla päivillä kuin sinä testasit


ja tässä sitten viisi päivää myöhemmin samaan pissaan dipattu one step ja citymarketista ostettu pregcheck liuska jonka herkkyyttä en tiedä, mutta ei se voi ainakaan herkempi olla


One stepissä testiviiva vielä selvästi kontrollia heikompi kun taas pregcheckissä toisin päin. Älä siis huolestu siitä kun sait vain haalean viivan! Oletkot testannut jo uudemman kerran?
 
Hittolainen ku tänään kans menin testaan(tosin ihan päivällä ja virtsa rakossa about pari tuntii reilu) niin samanlainen haamu siel oli vaan. Mutta must tuntuu että sulla on toi eka haamu vahvempi kuin mulla. Mun mies meinas vaan että kaikissa testeissä näkyy samanlailla se viivan paikka himmeesti tai kuultaa sielt läpi... Miks sitä ei vaan vois antaa olla ja odotella rauhassa niit menkkoja :) Mieli vaan tekee tepposia ja pakottaa testaamaan ;)

Ai niin ONNEA syyslaulu oiken oikein paljon!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä