Raskaustesti näytti haaleeta plussa mut alkoi menkat..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kidi88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kidi88

Vieras
Moi.. Mul olis kysyttävää.. mä tein raskaustestin eilen eli 22.9.2009 (näyttii haaleeta plussa) mul oli menkat myöhässä pari-muutama päivää.. Ylensää kierto on säännöllinen.. Ei oo ollut mitään menkka kipuja ja ei oo tullut runsaata vuotoo.. Ylensää on runsas.. Onko kellään kokemusta.. Vai osaako joku mua neuvoa.. Olisi mukava kuulla ettäonko mahdollista että oisin raskaana.. Ku se olis kuitenki meillä toivottu lapsi jos se ois siel.. Ollaan yritetty vuoden verran..

Ystäväni raskautui vastikään piiiiiitkän yrittämisen tuloksena. Sitten hän ehti jo itkuisena soittaa minulle iloinneensa ehkä liian aikaisin, koska vuoto oli alkanut. Vuoto kuitenkin jäi hyvin niukaksi, ja sit oli vain parina päivänä. Varhaisultrassa näkyikin sitten vinhasti pompottava pieni sydän. <3
Tässä tapauksessa tuota niukkaa vuotoa tuli siis hyvin varhaisessa vaiheessa, olisko ollut rv5+jotakin.

Testaa parin päivän päästä uudelleen jos ei vuoto normalisoidu. Usealta taholta olen kuullut niukan vuodon olevan ihan normaalia alkuraskaudessa, mutta tietysti tuossa on aina esim. kemiallisenraskauden mahdollisuuskin.

Tsemppiä, tule kertomaan miten kävi.

Moi.. Mul olis kysyttävää.. mä tein raskaustestin eilen eli 22.9.2009 (näyttii haaleeta plussa) mul oli menkat myöhässä pari-muutama päivää.. Ylensää kierto on säännöllinen.. Ei oo ollut mitään menkka kipuja ja ei oo tullut runsaata vuotoo.. Ylensää on runsas.. Onko kellään kokemusta.. Vai osaako joku mua neuvoa.. Olisi mukava kuulla ettäonko mahdollista että oisin raskaana.. Ku se olis kuitenki meillä toivottu lapsi jos se ois siel.. Ollaan yritetty vuoden verran..

aivan sama juttu täällä, neuvolasta sanottii kun soitin asiasta että joillain tulee vale menkat et ei pitäs olla mittää hätää nyt odotellaa et loppuisivat :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä