mary866Mulla kyllä oireita on: rinnat tosi kipeet, vatsa turvoksissa, pahoinvointi (aamulla ensimmäisenä pitää mennä oksentamaan), jatkuva nälkä, kauhea väsymys. Varmaan sinulla oireita alkaa tulemaan kun HCG nousee enemmän ja jotkuthan selviää raskaudesta ilman sen kummempia oireita.
Minullakin tänään vastas 6+4, mutta en itse siihen usko. Lääkärikin sanoi että näin alussa on vaikea mitata, että varhaisultrassa saa paremmin mitattua. Uskon itse että tänään on se 6+0.
Meillä täällä ei ole neuvolassa omaa ultraa. Mutta jossain kaupungeissahan on. Minä soitan perjantaina neuvolaan ja varaan ajan. Täällä tehdään varhaisultra, niskaturvotus -ja rakenneultra.
Ihanaa raskausaikaa sinulle :heart:
Minullakin tänään vastas 6+4, mutta en itse siihen usko. Lääkärikin sanoi että näin alussa on vaikea mitata, että varhaisultrassa saa paremmin mitattua. Uskon itse että tänään on se 6+0.
Meillä täällä ei ole neuvolassa omaa ultraa. Mutta jossain kaupungeissahan on. Minä soitan perjantaina neuvolaan ja varaan ajan. Täällä tehdään varhaisultra, niskaturvotus -ja rakenneultra.
Ihanaa raskausaikaa sinulle :heart:
Viimeksi muokattu: