Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
että et ole sitten ihan varma montako sinulla on entuudestaan.. (kai?)Meillä siis tulossa nyt kolmas lapsi(kai?).
Alkuperäinen kirjoittaja roxy lady::flower: onnea tuulianne ja LapsetOvatElämäni! ihana lukea näitä plussauutisia. toivottavasti saisin itsekin kertoa niitä pian.. voisipa viikon kelata pikakelauksella eteenpäin niin tietäisi vähän enemmän. ei malta odottaa!!![]()
Niin ja osaako kukaan sanoa, voiko tuo rinnoista tihkuva haalea neste olla raskauden oire vai esiintyykö kenelläkään tätä ennen kuukautisia? en ole ainakaan itse aiemmin huomannut
Alkuperäinen kirjoittaja LapsetOvatElämäni:Alkuperäinen kirjoittaja roxy lady::flower: onnea tuulianne ja LapsetOvatElämäni! ihana lukea näitä plussauutisia. toivottavasti saisin itsekin kertoa niitä pian.. voisipa viikon kelata pikakelauksella eteenpäin niin tietäisi vähän enemmän. ei malta odottaa!!![]()
Niin ja osaako kukaan sanoa, voiko tuo rinnoista tihkuva haalea neste olla raskauden oire vai esiintyykö kenelläkään tätä ennen kuukautisia? en ole ainakaan itse aiemmin huomannut
Ja nyt kun imetin kuopusta pitkääään, niin rinnat eivät ole yhtään arat. Sekin epäilyttää, että ollaankohan tässä edes raskaana. Joskus olen kuitenkin kuulluut, että joillakin tihkuu tuota "esimaitoa" jo aika aikaisin. Ja sen saa aikaiseksi joku tietty hormoni. Paljon onnea sulle, jospa se nyt enteilisi plussaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Marika75:Mulle tuli täti tänään käymään...![]()
Uskalsin melkein jo toivoa pikkaisen, että olisin ollut raskaana, koska oireita oli vaikka muille jakaa. Taisivat oireet johtua teroista ja mun mielikuvituksestani. Että on paha olo!
![]()
![]()
Toivotaan, että sun oireet olisivat totisinta totta! Ja plussatuulia kaikille muillekin!!!! :flower: