raskausoireista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitoksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitoksia

Vieras
Onko kellään ollut selviä raskausoireita vaikka testi on näyttänyt vielä negaa?? Mulla on kuvotusta ja rinnat omituiset mutta testi nega, nyt kp 26/29. Testasin aikaisin koska mulla oli sellanen erittäin herkkä testi jonka pitäis näyttää mahdollinen raskaus jo monta päivää aiemmin kuin menkkojen pitäis alkaa..nyt alkoi masentaa koska ollin ihan varma että oisin raskaana, mutta....Voiko siis oikeesti olla oikeita oireita jo näin aikaisin vaikka testi ei sitä näyttäisikään vielä??

Erityisesti kaipaan vastauksia niiltä jotka ovat olleet raskaana mutta testi on ensin näyttänyt negaa vaikka selviä oireitakin olisi jo ollut? Onko kellään käynyt niin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Erityisesti kaipaan vastauksia niiltä jotka ovat olleet raskaana mutta testi on ensin näyttänyt negaa vaikka selviä oireitakin olisi jo ollut? Onko kellään käynyt niin?

Periaatteessa ton ei edes pitäisi olla mahdollista. Siis kun hcg-arvo on niin korkea, että se aiheuttaa oireita, näkyy se jo testissäkin. Eli negaa voi testi näyttää ja silti olla raskaana, mutta ei sillon pitäisi voida olla oireitakaan. Mutta kaikkihan on aina mahdollista...

No on varmasti monella. Testithän ei kaikilla näytä ennen menkkoja..ei välttis menkkojen aikaan eikä niiden kunnolla myöhästyttyäänkään. Eli testaa sit, ku ovat m yöhässä.

Lisäksi jos oot vasta jättänyt esim. hormonaalisen ehkäisyn, niin niitä raskausoireita voi olla vaikka muille jakaa. Ja viakka ennen niitä ei oliskaan ollut ehkäisyä lopetettaessa/vaihdettaessa tms. Ihan näin niinkuin kokemuksella =)

..Harmittaa vastata mutta ei ole testi näyttänyt negaa, pari päivää ennen menkkojen alkamista testannut.. Näyttää + kyllä jos olen ollut ja negaa jos ei. Harmi :ashamed: , onnea uusiin yrityksiin :hug: