raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saija

Vieras
onko teillä joillain näyttänyt raskaustesti negaa vaikka olisitte raskaana? Mulla on nyt 5+2 ja tänään aamulla mammaksi.fistä tilattu erittäin herkkä testi oli puhdas nega! viimeksi sain plussan kun viikkoja oli 3+5. eli mitäköhän tämä tarkoittaa,enkö olekkaan raskaana?

Testejä on miljoona erilaista ja kaikki väittää olevansa niin herkkiä niin herkkiä. Kuitenki kohalle voi osua maanantaitavaraa vaikka mikä olis. Odota vaikka pari päivää ja tee uus testi tai sitte soitat neuvolaan ja pyydät päästä sinne testattavaks. Niillä kuitenki on varmemmat testit ko mitkään "herkät" kotitestit ikinä.

Siis mistä tiedät että viikkoja on 5+2, oletko tehnyt jo aiemmin testin, joka oli positiivinen? Minä hakisin sinuna apteekista uuden testipakkauksen ja varalta vielä sellaisen jossa on kaksi testiä.

löysin yhen vanhan ketjun minkä olemassa oloa muistelin, ja siinä on nuo "herkkyydet" lueteltuna:

PREDICTOR: reagoi maahantuojan/ valmistajan mukaan vähintään noin 50 IU/l:aan raskaushormonia

SURESTICK: reagoi maahantuojan/ valmistajan mukaan vähintään noin 40 IU/l:aan raskaushormonia

ROMED: reagoi maahantuojan/ valmistajan mukaan vähintään noin 20 IU/l:aan (!) raskaushormonia

ACON:Testit ovat herkkyydeltään 10 mIU/ml ja 25 mIU/ml ja siten markkinoiden herkimpiä.

ei ole tullut vuotoa, mutta halusin vaan varmistaa vielä että oikeesti olen raskaana! mun kierto on yleensä 28 päivää ja tein sen eka testin siis päivää ennen kuin olisi menkkojen kuulunut alkaa. Mitään oireita mulla ei oikeestaan ole lainkaan ollut.

Nostan nyt tata, jos Jonna-76 sattuisi (tai muut predictorilla testanneet) olemaan paikalla. Eli milla testeilla sait plussan samaan aikaan kun predictorilla negan?
Tassa itsella vahan huuli pyoreana, etta mitas nyt kun Predictorilla nega testattu kp 35/33 ja menkkoja ei nay eika kuulu. Ja yleensa tulevat kylla ajallaan siis. Myos joitain oireita ollut mitka myos raskausoireiksi voisi lukea.

mä olin viikolla 5 + jotain kun apteekintestit näytti neg.kun vasta verikokeessa selvi et oeln raskaana.Käynyt 2 kertaa näin.Sanoivat lekuris että mun raskaushormooni erittyy laiskasti ja siksi ei näy virtsassa.

Tein esikoisen aikana apteekin raskaustestillä, heikko viiva... tuossa tuo heikko viiva katsoo juuri pikku kakkosta :) Edellisellä kerralla heikko viiva myös apteekin raskaustestillä, keskenmeno rv 9.

Mutta nyt tein eilen aamulla aconin testillä ja positiivinen. Tein vielä toisen apteekin testillä, heikko viiva.. kun en oikein uskonut silmiäni tein vielä predictorin testin, ei mitään.

Acon on todella herkkä, 10mIU/ ml kun taas predictor 50IU/ l.
Apteekin testi oli muistaakseni 25mIU/ml

Ja itse olen plussannut myös rv 3....
nyt on rv 5 menossa ja toivotaan että kestää loppuun asti

Hei mitä testejä nuo on, jota myydään mammaksi.fi-sivustolla?

Siis luotettavia? Sanotaan, että ovat erittäin herkkiä..

Kokemuksia?

(anteeksi ap, kyselen sun ketjussa)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Kokemuksia?

Mihinkähän avaruuteen mun viesti äsken hävisi.
Mulla näytti mammaksin testit vielä negaa kun menkat oli 3 viikkoo myöhässä. En sit oo ihan varma et minkä testin apteekista ostin, joka oli plussaa jo aiemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Apteekin oma testi on hyvä.Saa siis apteekista.

Apteekin testi taitaa hylkiä mun pissaa...
Sain sillä negan vielä rv 7, kun olin saanut jo aiemmin toisella testillä haamuplussan. (joojoo, tiedetään, vain hullut testailee moneen kertaan).

Mulla tuli kakkosen odotuksessa plussaa vasta viikolla 6+.

Alkuperäinen kirjoittaja myrskytuuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Kokemuksia?

Mihinkähän avaruuteen mun viesti äsken hävisi.
Mulla näytti mammaksin testit vielä negaa kun menkat oli 3 viikkoo myöhässä. En sit oo ihan varma et minkä testin apteekista ostin, joka oli plussaa jo aiemmin.

Voi ei... siis ei muuten, mutta nyt mulla kyllä taas toiveet nousi...

Kun tein tuolla testin ja se oli ihan puhdas nega. Mutta menkkoja ei ole tullu kuin tosi minimaalisen pieni vuoto, jota ei edes vuodoksi voi oikeestaan kutsua... (voihan ne tosin vielä alkaa kunnolla)

Yhteistyössä