raskausoire??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jensku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jensku

Vieras
nyt kiertopäivä 26 normaalisti kierto ollut 25 -42 pvä... viikon verran ollut tooosi runsasta valkovuotoa. onko kellään kokenusta voisiko kenties runsas valkovuoto kertoa alkaneesta raskaudesta. mulla myös toinen rinta hieman arka eikä ikinä ennen menkkoja ole ollu mitään tuntemuksia rinnoissa. sillon tällöin jotain nipistyksiä mahassa.
vauvaa ollaan toivottu jo noin 8 kuukautta tuloksetta.
meinaa jo toivo loppua kun monella tärppää niin nopeaa. onneksi täällä myös kauemmin yrittäneitä.
testiä en vielä tohi tehdä(liian monesti tullu nega).
paljon plussia kaikille niistä haaveileville!

Moi Jensku!

Mulla on kans samanlaisia oireita kuin sinulla ja just laskin et kierto nyt 38 ja ei ole ikinä näin pitkälle virahtanut.
Testiä en ole vielä uskaltanut käydä ostamassa, kun olen pari kertaa saanut pettyä ja sit ne menkat on alkanutkin, meillä yritystä kohta 2 vuotta.

mulla ainakin valkovuoto oli runsaampaa raskauden alussa, rinnat tosi kipeät ja vessassa piti käydä 3 kertaa useammin ku normaalisti. älä menetä toivoasi koskaan, itse 4 vuotta yrittänyt ja nyt viikko 7 menossa. onnellinen, mutta realistinen siitä että mitä vaan voi vielä sattua... mutta raskaaksi tuleminen on iso edistysaskel minulle. tsemppiä ja voimia ""tekemiseen"". muista nauttia tekohommista, ettei mene pakkopullaksi, silloin ei lykästä. kokemuksen syvä rintaääni...

kiitos teille vastauksista! olisin kysynyt että onko teillä ollut käytössä jotain hoitoja vai oletteko yrittänyt ihan luomusti.

täällä rinta on jo ihan normaali..taisi olla vaan jotain muuta. ahdistavaa kun aina ennen menkkoja rupeaa etsimään kaikkia raskaus oireita itsestään ja kun menkat alkaa tai tekee negan testin tuntuu että maailma tulee ryminällä niskaan ja kaikki on niin epätoivoista.
kiitos vielä kannustuksesta ja voimia molemmille.

nii ja tuo valkovuoto juttu on kyllä outo... ja inhottava kun ei tiiä mistä se johtuu... no mutta toivo elää vielä. lämmöt ei oo ollu koholla vaikka flunssaa onkin ja kierrot mulla on heitelly 25-42 pvä

joo ovulaatiosta en voi olla pomminvarma todellakaan. nyt kp30. en oo tehny testiä.
nyt ei oo ollu mitään oireita oikeestaan suuntaan tai toiseen.. vaikka kuukautiset tlis vasta parin viikon sisällä ei oo mikään ihme tuolla kierrolla:)
toissa päivänä oli joku ihmeenmahakipu kohtaus (ei todellakaan mitään menkka kipuja). semmonen viiltävä,pistävä ja vähän repivä kipu alavatsassa. jossain munasarjojen ja kohdun kohdila...onko jollain vastaavasta kokemusta. mistähän johtuu...? niin ja nännejä kutittaa ja välillä rintoja pistelee. mutta ei ne sillai kipeät ole.
tsemppiä kaikille!!

Mulla oli runsas ja paksu valkovuoto heti ovulaation jälkeen ja lämmöt oli koholla (norm 36,4) 36,8-37,2.Ja ilmavaivoja..
Mitään muita oireita ei ollut.
Menkat piti alkaa torstaina,testasin illalla sitten haaleen plussan.
Viime yönä heräsin 2 kertaa,kun mahaan särki aivan älyttömästi poltti ja repi ja tuskahiki vaa valu.Oli pakko lopulta ottaa panadoli,sit lakkas.
Onnea ja ei ku testaamaan vaan!
Uusin itekin testin vielä ens viikolla.

Jos sinulla ei vielä ole lämmöt koholla, et varmaan ole vielä edes ovuloinut ja mahakipu on voinut olla ovulaatio. Kannattaa mittailla lämpöjä, ne on aika varma keino huomata milloin ovis on.. Itse tein plussatestin torstaina:) Minulla ainakin on olleet rinnat TODELLA arat jo yli kaksi viikkoa! Siis ihan niin kipeet että nukkumine on vaikeaa ja onnistuu vain selällää!! Pienikin kosketus rintoihin saa parkaisemaan. Mutta kuten sanottu kaikki on yksilöllistä!! Minulla taas ei ollut valkovuotoa ollenkaan.. Mutta kannattaa testailla, eihän sitä koskaan tiedä:)) Kerro sit miten kävi??

onnea paljon teille molemmille plussanneille!!
en ole mittaillut lämpöjä vähään aikaan, kun alkaa mennä hermot tässä oman kehon kyttäämisessä....
katsotaan jos nyt ei tärppää niin yritän keskittyä joksikin aikaa häiden järjestämiseen:)
mahassa pieniä nippauksia ja äkkinäiset liikkeet tuntuu välillä ilkeiltä. valkovuoto edelleen melko runsasta ja hieman paksumpaa.
voimia kaikille haaveilijoille ja plussan saaneille!

Tuolla aiemmin mainitsit jotain lämmöistä..

""nii ja tuo valkovuoto juttu on kyllä outo... ja inhottava kun ei tiiä mistä se johtuu... no mutta toivo elää vielä. lämmöt ei oo ollu koholla vaikka flunssaa onkin ja kierrot mulla on heitelly 25-42 pvä""

Joten luulen että ovis ei ole vielä ollut jos lämmöt eivät ole kohonneet. Mutta onnea haaveisiin!

vaikea arvioida tämän kierron aikana tuota ovulaatio aikaa lämpöjen mukaan kun oon ehkä yksi tai kaksi kertaa koko kierron aikana mitannu. ainakin aiempien oviskipujen mukaan tuo ovis olis ollu silloin 5pvä. se toinen kipukohtaus oli taas jotain ihan uutta ja outoa kipua mulle. mutta mistä sitä tietää.
nyt on ollu viime päivinä aikasmoiset ilma vaivat ja välillä semmosta vaimeaa menkka kipua alavatsassa.(mulla alkaa aina menkka kivut vasta kun vuoto on alkanu)
on se vaan tytöt naisen kroppa ihmeellinen. kun sitä alkaa seuraileen niin hulluksihan sitä meinaa tulla:)
se on näitten epäsäännöllisten kiertojen kans aika moista arpapeliä. mulla on ainaki luullakseni ollu aina ovulaatioaikana tietynlaista kipua. jotkut ei vissiin tunne mitään kipuja ovis aikaan..yksilöllistähän se on sekin. kertokaa omia kokemuksia.

Itselläni oli joskus tossa n reilu1vko ovulaation jälkeen sellasta kipua alavatsassa tuntu,kun joku ois kynää sieltä läpi työntänyt piti ihan lattialle mennä makoilemaan sen takia,kun lattial silloin istuin...rinnat eivät olleet arat ollenkaan....iltasin pahaolo oli ja oikeen kaverinkaa vitsailtiinkiin entäs jos nyt sit olenkin raskaana kun on oikein iltapahoinvointia....No ilon päivä se meille koittikin tein postitiivisen raskaustestin kp olis silloin jotain lähes 35/28-30.
minulla siis se kipu alavatsassa oli kuulema jotakin kiinnittymiskipua sanoi neuvolatäti.
Toivotaan,että sinulla kipu johtuu raskauden aiheuttamista oireista,zemppiä vaan kovasti sinnepäin ja toivotaan,että plussatuulet puhaltavat sinnepäin kevät tuulien yhteydessä!!!
tyttö82 33+5

Yhteistyössä