raskausmaha ja talvivaatteet?

Mitä ihmettä te puette talvella päällenne raskausmahan kanssa?

Koiran kanssa pakko olla paljon ulkona ja lenkkeillä, joten hyvät varusteet on tarpeen, mutta tällä hetkellä saan vanhat toppahousut just ja just jalkaan, mutta eivät tunnu kovin kivoilta päällä...Talvitakki menee vaikka alla paksu villapaita, mutta ei sekään koko talven yli mene.

Helppiä!:D

Mä ostin paria numeroa isommat kevyttoppahousut sittarista just 12 eurolla :D En viitsi sijoittaa niin kauheasti, kun ei ole sitten muuten käyttöä. Kamalan näköiset, mutta ihan tarpeeksi toimivat ja kun koko on muutenkin iso niin mahtuu allekin vaatetta.

Takkina hennesin äitiystoppatakki joka näyttää olevan aika monella muullakin odottajalla :)

:))
Sain isokokoisen ystäväni talvitakin, ystävä on nyt laihduttanut niin ei tarvi sitä enää. Itselleni vielä menee viime vuotinen takki, mutta kohta se pitää vaihtaa tuohon isompaan kun on sitä jo hieman hankalaa saada kiinni.. Nyt on viikkoja 23+5.
Housuista en todellakaan tiedä. Tähän asti olen pärjännyt collegehousuilla joissa on joustava vyötärö.. Mutta tuskin niillä koko talvea pärjää. Entisen toppahousut tuskin mahtuu. Lapsi syntyy maaliskuussa joten talvella olenkin viimeisilläni.

Hennesillä näin kanssa äitiystoppatakin, mutta ei se oikein lenkille mun mielestä sovi, ellei sitte oo tullu uusia malleja...

Henkselitoppahousuja en omista ja kaik miehen vaatteet armotta liian isoja..Äh! Eikä olis rahaakaa ainakaa kauheen kalliita ostaa...

xx
Mä näytän noita-akalta :)
Eli vanha musta "kirkonkellon" mallinen villakangastakki, ja sen kaveriksi pitkä villainen hame, alle sukkiksia ja pitkiksiä niin pirusti. Tosin vielä voi muuttua tämäkin muoti, sillä maaliskuuhun asti pitäisi saada vaatteet mahtumaan päälle.

eae
Mulla oli kans kaverilta lainassa iso toppatakki. Fiinimpi takki oli sitten Ellokselta, A-linjan villakangastakki jossa ei ollut kuin kolme nappia rinnuksilla, oli siis normimallistosta.

Hennesillä näin kanssa äitiystoppatakin, mutta ei se oikein lenkille mun mielestä sovi, ellei sitte oo tullu uusia malleja...
No meillä vedellään pulkkalenkit sen kanssa aivan tarpeeksi menestyksellisesti...se että näyttääkö se sopivalta johonkin jää kyllä kauas sen tarpeen taakse, mulle kun ei ole mahtuneet enää entiset takit päälle aikoihin.

"vieras"
Sama ongelma on täälläkin, kaverin toppiksia lainasin tais olla kolme numeroa normaalia isomma, nyt nekin on käynyt pieneksi. Löysin pari päivää sitten kaupasta toppikset, joissa on kuminauha vyötärö, sen voipi kivasti rullata mahan alle. Jostain syystä tuntuu et maha on kasvanut ihan jätti suureksi ja la on vasta maaliskuussa...

mulla
mulla on vaan jotain kollegehousuja yms minkä alle sit tungen tarvittaessa vaikka toiset tai pitkikset, jos lähen lenkille. toppahousuista en oo varma meneekö vai ei....

ja takkina mulla on sellanne iso paksu ja sisäpuolelta karvanen huppari :D sillä pärjää ihan ok:sti kunhan on paksut lapaset ja huivi.
Se ei tosin enää mee kunnolla kiinni, tai menee just ja just mutta kiristää. enkä tasan osta enää mitää uutta kun ylihuomenna on laskettu aika.
Sais jo pikkuhiljaa tää maha ruveta lähtemään että saisin jonku järkevämmän takin päälleni..

Mä meinasin jos hommaisin semmosen tuubin ja sillä koittasin saada auki olevat toppikset pysymään jalassa. Mullakin se H&M toppis ja sillä mennää sopi tai ei. Alle ei vaan mahdu mitään normaalia paksumpaa enää, mutta kun muuten on lämpimästi niin pärjää ja ihan sama miltä mä näytän tuolla pihalla :D

Mulla oli anopin toppahousut lainassa :D Mutta omat henkselihousutki kävi ku jätti vaan vetskarin ja napit auki. Takki oli ihan oma takki, joka tosin sinkui melko lahjakkaasti... Jos ostat tollasen H&M toppatakin ja koitat sitte kaupata sen ens syksynä jollekin toiselle odottavalle?

Mä oon synnyttänyt joulukuun lopussa ja tammikuun alussa.

Käytin kokoa XXXXXL- olevaa toppatakkia pihassa esikoisen kanssa ulkoillessa, jotkut yli-isot ulkoiluhousut mulla oli myös lainassa ja kun ne puki väärinpäin niin ne lämmitti masua kivasti :xmas:. Omista toppatakeista kaksi mahtui päälle loppuun asti, tosin kiristäen.

Mulla on nyt viikkoja 33+, joten voiton puolella olen, mutta ulkoillessa mulla on ollutkalsarit, collegehousut ja Raiskin ohuehkot ulkohousut (resorivyötärö). Talvitakki menee ihan hyvin kiinni. Tuskin mikään kaunis ilmestys olen, mutta en nyt viitsi ostaa mitään tuon kummempia ulkoiluvaatteita enää.

"MÄ"
Hain kirppikseltä 8 eurolla isokokoisen untuvatakin, ihan siisti oli. Toppahousut jätin auki, henkseleillä pysyi päällä. Eihän sitä kovin tyylikkäänä tullut tallusteltua, mutta lämmin oli. Hyvin pystyi 30 asteen pakkasella kävellä töihin viime talvena.

Mulle meni oma semmoinen laskettelutakkimallinen toppatakki päälle vielä joskus rv35 ja ohuempi ulkoilutakki meni myös melkein loppuun asti, molemmat kokoa 38. Ihmeen hyvin niihin mahtuu maha. :O Housuina miehen tuulihousut, talvipakkasilla alle pitkät kalsarit jne., hyvin tarkeni. :)

kilu09 harmaana
Mulla oli kans kaverilta lainassa iso toppatakki. Fiinimpi takki oli sitten Ellokselta, A-linjan villakangastakki jossa ei ollut kuin kolme nappia rinnuksilla, oli siis normimallistosta.
Mullakin tuo elloksen a-linjainen takki, käytän töissä ja kaupassa yms. On kyllä loistava!

Sitten ostin yli-ison mustan takin 1 eurolla kirppikseltä, pimeällä ulkoiluun :D

Vanhoihin toppahousuihin ompelin levennyskaistaleen, hyvin toimii.

Yhteistyössä