raskauskilot

  • Viestiketjun aloittaja iina1982
  • Ensimmäinen viesti
iina1982
Kuinkas paljon teille tuli raskauden aikana kiloja?
Mä olen aina ollut hoikka, tosin aina myös himoliikkuja..Nyt rv 30 ja kiloja tullut jo noin 12...johtunee liikunnan puutteesta, koska mitkään herkut mulle ei ole koskaan oikein maistunut...Kai ne kilot aikanaan sit tippuu..Nyt on vaan pakko ottaa rennosti oikein luvan kanssa... :)
 
Moi!
Mulla tuli koko aikana 12 kiloo ja kaikki oli lähtenyt ku synnytyksestä oli kulunu kaks viikkoo,mitään syömis rajoitteita en itselleni asettanu.Söin mitä milloinkin teki mieli ja olo oli mahtava.
Ei niistä kannata murehtia,lähtee sitte ajan kanssa.
Nyt sulla on kaikkein seesteisin ja paras kausi edessä,joten nou stres ainakaan minkään kilojen kanssa.
pulleita vointeja! :D
 
Ensimmäisen aikana tuli 12kg toisen 13kg. Imetyksen jälkeen olin viisi kiloa kevyempi kuin ennen raskautta. Enkä tietoisesti edes laihduttanut.
Eli älä suotta murehdi kilojen kertymistä, ne kerkee tippumaan sitten kun juokset pikkuisen perässä pää kolmantana jalkana.
;)
 
mulla tuli esikoisesta 8kg, mutta synnytyksen jälkeen olin 13,5kg kevyempi ;) .
kuopuksesta ei tullut kiloakaan ja jälkitarkastuksessa painoin 11,5kg vähemmän kuin ennen odotusta :D .
mutta imetysaikana sitten paino tuli kaikki takaisin ja niitä tässä nyt sitten urakalla pudotellaan ja piakkoin ollaan samassa kuin kuopuksen syntymän jälkeen ja jatketaan vielä alaspäin ;) !!

mulla siis lähtöpainoakin ollut molemmissa reilusti..esikoisesta ei kyllä hirmuisesti,mutta kuopuksesta kyllä ja molemmissa odotuksissa on tullut raskaus ajan diabetes niin siksipä ei kai painokaan ole noussut,vaikka syönyt olen oiken hyvin ja molemmat pojat olleet syntyessään liki 4kg :D .
 
Ensimmäisessä raskaudessa noin 14 kg ja toisessa 10 kg. Minulla ei ole paino kyllä pudonnut kuin pudottamalla, mutta toisillahan lähtee kuin taikaiskusta (kateellisena ihmettelee). Mutta väliaikaistahan se vain on vaikka läskit olis vuodenkin vyötäröllä, pääasia on nuo ihanat lapset! :)
 
Mulla tuli kiloja ekasta 20, joista jäi 6kg laitokselle :$ ja toisesta 7kg ja 6 jäi.. eli yhteensä raskauksien jälkeen olen 15kg lihavempi.. Sittemmin tuli vielä muutama kilo lisää ja nyt urakalla laihdutan! nyt on 5kg pois..

Ennen raskauksia olin n.10kg ylipainoinen.
 
Ekasta tuli 22kg, tosin viimeiset 6-7 kg oli pelkkää nestettä, oli niin paljon turvotusta. Mulla lähti ehkä 10kg pelkästään imetyksen myötä mut loput sit laihdutin Painonvartijoissa ja helposti lähti.

Nyt toisesta tais tulla 17kg. Synnytyksestä on 2vkoa ja painoa on vähentyny n. 8kg. Eli vielä saa laihdutuella! Mulla oli vielä ylimääräisiä kiloja ennen raskauttakin joten pois pitäis saada sellaset 15kg ainakin, ellei 20kg. Painonvartijoihin taitaa taas käydä meikäläisen tie syksyllä... :p
 

Yhteistyössä