Nuoren raskausoireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja savanna89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei en oo ennen ollu täälä, ihan tämän takia tänne kirjauduin että saisin teiltä vähän näkökantaa tähän asiaan koska tosiaan ei ole oikein muita keltä kysyä aiheesta.

ei ne vaan toimi. no pillereitä kun söin, kolmea eri valmistetta, mulla saatto menkat kestää koko levyn ajan ja loppua ku lopetin pillereiden syönnin. renkaan kanssa melkein sama homma mutta alko tulemaan hirveitä vatsan ja pään särkyjä. ja sitten kun oman lääkärin kanssa käytiin nuita läpi (pessaaria enkä kapselia ole kokeillut) niin lääkäri totesi että parempi vain että ei lähetä kokeilemaan enempää ettei mene kroppa ihan sekaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja en tajuu:
nuoren raskausoireet? onko ne sit jotenki erilaiset ku vanhemman naisen raskausoireet?

no en sitä nyt tuollalailla tarkoittanut. sillä lähinnä että olen nuori ja näitä oireita mulla on ja minulla ei ole aikaisemmin ollu tämmösiä jne. anteeksi otsikon valinta..

Mulla alkoi jo ennen kuukautisten pois jääntiä pahoinvointi, vatsa oli sekaisin, mieli vielä sekavampi (ukko lensi pihalle yms...) nukkuminen oli tosi huonoa. Että aika rajusti alkoi mulla heti, testi näytti haaleaa viivaa ja parin päivän päästä selkeämpää...
että sillain...