E
ekaa oottamassa
Vieras
Kuinka paljon on noussut paino koko raskauden aikana ja kuinka suuri osa painosta tuli 20. viikon jälkeen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mulla:ekasta tuli yli 30 kg, tokasta yli 20kg. Molemmissa alkoi paino nousta noin rv 17 jälkeen. Pmi ennen raskautta ekassa 18 ja tokassa 20 ja puoli vuotta raskauden jälkeen paino taas sama kun ennen raskautta. Imettämällä lähti kilot.
Alkuperäinen kirjoittaja mulla:ekasta tuli yli 30 kg, tokasta yli 20kg. Molemmissa alkoi paino nousta noin rv 17 jälkeen. Pmi ennen raskautta ekassa 18 ja tokassa 20 ja puoli vuotta raskauden jälkeen paino taas sama kun ennen raskautta. Imettämällä lähti kilot.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mulla:ekasta tuli yli 30 kg, tokasta yli 20kg. Molemmissa alkoi paino nousta noin rv 17 jälkeen. Pmi ennen raskautta ekassa 18 ja tokassa 20 ja puoli vuotta raskauden jälkeen paino taas sama kun ennen raskautta. Imettämällä lähti kilot.
Saitko negatiivista palautetta neuvolasta tai lääkäriltä?
Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Mä oon tehny taulukkoa raskauden aikana painonnoususta. Lähtöpaino oli 62 ja nyt 40+5 painoa on 82.7, eli parisenkymmentä kiloa on tullu..
http://3.bp.blogspot.com/_jsVVYGCXJTc/S6iKQ1-FvGI/AAAAAAAAACo/4GnmoAKtp1c/s1600/tiitinpaino38%2B5.bmp
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla siis lähtöpaino aika korkea, ja ekan 20 viikon aikana painoa tuli vajaa 3 kg. Nyt 27. viikko meneillään ja kotivaaka kertoo painon nousseen viime neuvolan jälkeen about 4 kg. (yhteensä siis noin 7 kg)
Olen jo saanut lääkäriltä kuulla ettei painon tarvitsisi nousta juuri ollenkaan tuon lähtöpainon vuoksi. Nyt sitten jännittää parin viikon päästä oleva neuvola.