Raskausepäily Yaz-pillereistä huolimatta

Käytän yaz-pillereitä. Joskus heinä-elokuussa unohdin laatasta kaksi pilleriä, molemmat keskellä laattaa. Tein varmuuden vuoksi sitten lume pillereiden jälkeen raskaustestin vaikka vuotoa olikin. Unohdin sitten asian koska testi oli negatiivinen.

Nyt kuitenkin mahani on ollut hassusti sekaisin, yleensä poden ummetusta jos jotain, olin ajatellut että se johtuisi kahvin juonnista. Mahani ei ole aina sekaisin, vaan välillä ihan normaali, joten en usko sen johtuvan mistään taudista:D Kuitenkin olen huomannut myös tiheää virtsaamisen tarvetta ja palelua.

Olen laatan lopussa eli kolmas lume päivä, vuotoa ei näy mutta se ei ole ihmeellistä sinänsä koska usein vuoto alkaakin vasta 1. vaik. aine. päivänä ja on hyvin niukkaa vuotoa.

Kysyisinkin, onko raskausoireeni ja ns. pelkoni aiheellista?:D Missä vaiheessa uusi testi, kun viimeksi näytti negaa kahden viikon jälkeen?:D
 
tutulta kuulostaa, meillä opettelee juuri kävelemään 11kk poika tuossa lattialla:whistle:

Mulla ei unohtunut yhtään pilleriä ja otin ne tosi säännöllisesti kun aina oli puhelin pimputtamassa samaan kellon aikaan. Vaihdoin toisen synnytyksen jälkeen melianet yaz-pillereihin melianeiden aiheuttaman päänsäryn vuoksi, päänsärky loppu heti eka liuskalla mutta sillä myös raskauduin. Neuvolan kautta lääketehtaalle annettu palaute sai vastauksen että onnea uudesta raskaudesta ja että kuulun hyvin harvinaisten naisten joukkoon. Ei kun vaan testaamaan uudestaan=)
olen jälkeenpäin itse ajatellut että ihan hyvä kun ei tullu pääkipeä mutta perse senkin edestä:LOL:
 
En tiä mahtaaks tätä ees lukee kukaa mutta kuitenki:DD

ostin testin, teen sen huomenna.
Nyt kun olen selaillut, olen melko varma että oon raskaana(hirvee pettymys huomenna jos en oo:D)

Jossain mainittiin että on hengästynyt helpommin, itekin oon ihmetelly kun oon aika hyvä kuntonen mutta kuitenkin esim. koulussa rakennusta vaihtaessa n. 100m hengästyn ja kun kaverini asuu kerrostalossa ja kävin kylässä hengästyin ihmeen paljon :D myös pillahdin eilen itkuun kun mieheni nosti minua eikä päästänyt alas, tosiaan maha sekasin, vilu ja taas välillä ääretön kuuma, illalla lämpö 37.1 normaalisti 36, tnä aamulla 37. pissalla ei ole tarvinnut ravata mutta en olekaan juonut tänään oikestaan mitään. (huono juomaan)
 
Tänkin aamunen testi näytti negaa, mutta ei kyl vuotookaan kuulu, toisaalta tuntuu että alkais menkat, mutta ei oo mitään kipuja niinkun yleensä:D no saas nähä mitä tapahtuu. Vauva olis kyl tervetullut mutta mieluusti vasta keväällä, ettei tarvis olla omissa valmistujaisissa ihan paksuna:)
 

Yhteistyössä