Raskausarvista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskausarpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskausarpi

Vieras
Jos ekassa raskaudessa on tullut mahaan raskausarpia navan puolelle aika paljon niin lisääntyykö ne varmasti toisessa raskaudessa??
Vai voiko olla ettei ne lisäänny?
 
minulla lisääntyi jonkin verran ja entisetkin tietenkin alkoi punottamaan. nyt 4 vuoden päästä viimeisestä on vaan ihon värinen ryppyinen maha. eli vaalenevat ainakin.
 
Eli jos joskus tulen vielä olemaan raskaana niin olen aivan ryppyinen :'( Mulla kun on raskausarpia tosi paljon kainalosta nilkkoihin :(
No elämä on... ei niin vakavaa et on revennyt akka, vaikka harmillistahan se on
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mulla tuli ekasta ihan älyttömästi, mutt tokassa ei enää yhtään, eikä tässä kolmannessakaan, ainakaan vielä..

No mä oon kyl miettiny et voi olla ettei pahemmin enään tuu...ihohan on jo valmiiksi revennyt. Hieman ehkä taas alkavat "kukkimaan"

Tämän ikäisenä ei enään niin haittaa (25v.)
Mutta silloin nuoruudessa se oli kova paikka. Etenkin alle pariymppisenä
 

Yhteistyössä