raskausajan seksileikit/ itsetyydytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta 2kk seksittä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta 2kk seksittä

Vieras

Kysyisin todella epätietoisena: onko sikiölle haittaa raskausaikana jos nainen tyydyttää itseään paristokäyttöisellä klitoriskiihottimella tai dildolla?
Vauvaani en halua vahingoittaa enkä keskenmenoa aiheuttaa, mutta pelkässä yhdynnässä en pysty orgasmia saamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Eihän siitä haittaa ole, ellei ihan hirveästi runno. Loppuraskaudesta värinä saattaa aiheuttaa supistuksia.

Kysyin kun jostakin luin ettei pitäisi seksileluja käyttää kun voi saada keskenmenon.

On onneksi ihan höpöhöpö.
Seksikihän sitten aiheuttaisi keskenmenon.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Muovileluista irtoavat hiukkaset muuttavat hiukka hormonitoimintaa. Eipä muuta "haittaa". Itse käytin leluja...

Hmm.. oho :D Mistäs tällainen tieto? Olisi kiinnostavaa tutustua aiheeseen tarkemminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ole tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Eihän siitä haittaa ole, ellei ihan hirveästi runno. Loppuraskaudesta värinä saattaa aiheuttaa supistuksia.

Kysyin kun jostakin luin ettei pitäisi seksileluja käyttää kun voi saada keskenmenon.

On onneksi ihan höpöhöpö.
Seksikihän sitten aiheuttaisi keskenmenon.

Kyse oli siis paristojen aiheuttamasta haitasta ja vauriosta sikiölle. Mulla vasta 7rv. ja itku kurkussa asian suhteen. Pinna kiree ja mies ei aivan kaikkea ymmärrä vaikka raskauden piikkiin hermoilut ja kireyden laittaa.
pahoinvoinnin takia ei varsinaisesti tee samalla tavalla seksiä mieli mutta olisi kiva saada edes joskus kunnon orgasmi. valitettavasti mun mies on niin laiska suuseksissä ettei sitä nuolemalla saa aikaiseksi.

Siitä oli lehdessä / nettilehdessä jossain vaiheessa.. olisko ollu viime vuonna. Koitan surffata jos netissä löytyy. Muistan vaan jostain lukeneeni. En muista nyt suoraan mistä luin. *surffaamaan

Yhteistyössä