Raskausaika seksittä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierailija

Vieras
Tuli kerran keskenmeno sekstailun jälkeen (rv 15+), joten siihen loppui sekstailu raskausaikana. Edellisessä raskaudessa tuli kyllä lääkäriltä seksikieltokin jo rv 20, mutta siihenkin saakka oltiin ilman. Mies ymmärtää hyvin, itsekin silloin säikähti, mutta kaverit joille kertonut olen ovat ihan järkyttyneitä. Tänään juuri yksi kaveri väitti ettei suhde voi pysyä koossa ilman seksiä.

Toiset epäilevät että mieheni käy vieraissa, ettei kukaan normaali mies tuollaista kestä. Tietääkseni mieheni on kuitenkin ollut minulle hyvin uskollinen sen 15 vuotta mitä yhdessä ollaan oltu. Ja meillä ollaan oikeasti onnellisia, hellyyttä ja rakkautta on riittänyt, pussaillaan ja halataan päivittäin. Ollaan päätetty että lapset ovat sen arvoisia, että raskausajat kestetään vallan mainiosti ilmankin..... Onhan sitä sitten taas monta vuotta aikaa naiskennella.

Ketään muita raskausselibaatissa eläviä? Kuinka parisuhteenne muuten voi?

Öö... Jos seksi olisi miehille jokin ehdoton välttämättömyys niin yhdenillanjuttuja harrastettaisiin PALJON enemmän. Jos on ihan pakko saada niin aina on olemassa oman käden oikeus :xmas: .

Sitä paitsi parisuhteeseen kuuluu muutakin kuin seksi ja seksiin muutakin kuin yhdyntä.

me oltiin, siis koska mie en halunnu... siin alussa oli kokoajan huono olo ja närästi niin eipä paljoa huvitanu ja sitte kun mötkylä alkoi potkimaan ja vatsa kasvoi niin en osannu enää keskittyä koko touhuun, siis parikertaa kokeiltiin ja ei vaanollu hyvä juttu.. :ashamed:
lisäkskun närästi, ummetti ja oli jatkuvia suonenvetoja niin siitä oli seksikkyys kaukana :D :D

Olen viimeisilläni raskaana, emmekä ole harrastaneet seksiä yhtään kertaa koko raskausaikana. Aikaisempienkin raskauksien aikana on ollut sama juttu. Mekin ollaan oltu yhdessä reilut 15 v. enkä usko mieheni pettäneen minua. Purkaa energiaansa työntekoon...

Melkein. Jostain syystä puolivälistä eteenpäin ei ole kumpaakaan huvittanut. Toista odottaessa arvasin viimeisen seksikerran jo sen aikana. Eikä tullut sitten ennen synnytystä enää hässittyä, se oli vika kerta.

Ei ollut mitään oireita tai ongelmia, mutta ei vaan jostain syystä huvittanut, kumpaakaan.

Meillä meni 2 raskautta ilman yhdyntöjä, ja hyvin pyyhkii. Mulla on takana kanssa keskenmenoja, joten en halunnut vaarantaa raskauksia. Mitään estettä seksille ei olisi ollut, mutta minkäs ajatuksilleen ja peloilleen mahtaa.

Mulla alkoi tulemaan orgasmista tai kunnon kiihottumisesta kipeitä supistuksia n. rv 20. Lääkäri sanoi ettei kannata harrastaa yhdyntää etteivät paikat aukene ennen aikojaan. Mies ymmärtää hyvin. Hellyyttä ja läheisyyttä ollaan seksikiellon myötä harrastettu tuplasti enemmän kuin ennen, ja tietysti yritän hellin kätösin ja muuten tyydyttää miehen, kun kerran kykenen :p

Haha, miellä se vaan seksi kuoli heti kun tulin raskakksi. Vkolle 10 ehkä normaalia petitouhua mutta sitten loppuaika ilman. Täytyykin miettiä millon haluan uudelleen raskaaksi. Meillä se vaan meni niin, miestä eikai huvittanut. Asiasta ei olla oikeestaan edes puhuttu :/

Kaksi lasta, kaksi seksitöntä odotusaikaa... En vaan pystynyt enkä halunnut, kun olin niin huonovointinen alussa. Ja kun maha alkoi kasvaa niin miehellä väheni halut myös. Tuntui kuulemma oudolta ajatukselta, kun vauva mötkytteli siinä niin vieressä. Sama oli itsellänikin. Ei oikein pystynyt keskittymään, kun vauva potkutteli ja liikkui niin aktiivisesti.

Ei meillä ainakaan vaikuttanut mitenkään parisuhteeseen. Molemmat lapset on olleet äärettömän toivottuja ja ollaan molemmat osattu ajatella, että tämä on vain pieni hetki pitkässä suhteessa.

mulla heräs kauheet himot pari päivää synnytyksen jälkeen!! Raskausajan yhdyntöjä oli vähän, mutta muuta kyllä touhuttiin. Raskaana ollessa seksiä kun ei voinut harrastaa sillä tavalla kuin olis halunnu, niin sit se "kostautu" kun vauva oli maailmassa ;) Jälkitarkastukseen olis vielä 4 viikkoa, joten täytyy vaan sinnitellä sinne asti! Ollaan "leikitty" miehen kanssa seksiä, mut valitettavasti ne leikit päätyy vaan miehen tyydytykseen :/

Yhteistyössä